۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۶۲۲۶۷۰
فردا صورت می‌گیرد؛

تشییع و تدفین پیکر سردار شهید غلامی در بیرجند

تشییع و تدفین پیکر سردار شهید غلامی در بیرجند
سردار شهید ابراهیم غلامی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس که روز دوشنبه هفته جاری در حین انجام ماموریت در مرزهای غربی کشور به شهادت رسید فردا در بیرجند تشییع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار شهید ابراهیم غلامی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس که روز دوشنبه هفته جاری در حین انجام ماموریت در مرزهای غربی کشور و در درگیری با گروه تروریستی پژاک به شهادت رسید فردا پنجشنبه 11 مهرماه در بیرجند تشییع می‌شود.

پیکر این شهید که جانباز شیمیایی و بازنشسته سپاه نیز بوده فردا با حضور مردم و مسؤولان استانی و شهرستانی از محل هیأت ابوالفضلی(مصلی) به سمت بهشت متقین بیرجند تشییع و تدفین خواهد شد.

 سردار شهید غلامی دارای سه فرزند دختر و یک پسر بوده که از 17 سال پیش به دلیل عارضه شیمیایی در جزیره کیش سکونت داشته است.

دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با خانواده شهید غلامی

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز امروز به همراه استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان با خانواده شهید غلامی دیدار و از آن‌ها دلجویی کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این دیدار بیان کرد: نام این سردار بزرگوار در دوران هشت سال دفاع مقدس می‌درخشد و کسانی بودند که در راه خدا امتیاز دادند و آن‌هایی که دوران سخت اسارت را تحمل کرده و آن‌هایی که جان خود را دادند خانواده‌هایشان در این امتیاز بزرگ با آن‌ها شریک هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: تمام کسانی که زندگی خود را در راه هدف الهی گذاشتند توفیقات زیادی نصیب آن‌ها می‌شود و این مردان در برابر دشمن ایستاده و با ناکامی دشمن افتخارات بسیاری برای ما آفریدند.

 پیام تسلیت امام جمعه بیرجند در پی شهادت سردار شهید غلامی

متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده معزز ولی فقیه در خراسان جنوبی به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

 درود خدا بر مجاهد شجاع، متدین و غیور راه حق سردار ابراهیم غلامی که پس از سال‌های تلاش خالصانه و بی‌وقفه در پاسداری از انقلاب اسلامی، اینک در ایام حزن و اندوه اهل بیت(علیهم السلام) ماه صفر در حین مأموریت در نقطه صفر مرزی در استان آذربایجان غربی و در شهر اشنویه، در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک به یاران شهیدش پیوست.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز ابراهیم غلامی به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و رزمندگان سپاه، مردم شریف استان خراسان جنوبی و خانواده بزرگوار ایشان؛ امیدوارم روح بلند این شهید عزیز در جوار ارواح ملکوتی شهدا مشمول مقام عند ربهم یرزقون و الطاف الهی قرار گیرد./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات