۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۲۲۷۲۶
آیت الله آملی لاریجانی:

اخلاص، استقامت و تدبیر مسؤولان تنها راه نجات کشور است

اخلاص، استقامت و تدبیر مسؤولان تنها راه نجات کشور است
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اخلاص، استقامت و تدبیر مسؤولان را تنها راه نجات کشور دانست و گفت: بهره گیری از توان و ظرفیت داخلی راه برون رفت کشور از شرایط سخت اقتصادی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در مراسم بزرگداشت علامه ایازی و یادواره بیش از یکصد شهید حوزه علمیه رستمکلا، جهاد و شهادت را نوعی داد و ستد با خداوند متعال دانست و گفت: در ازای جان‌ها و مال‌های که شهدا دادند بهشت تضمین شده است.
 
وی با بیان این که مقام شهید بسیار والا و رزق آن‌ها والاتر است و در ازای جان، مقام و عالم بالاتری قرار داد، افزود: خداوند حاکم بر همه عوالم است و همه وجود بر او قائم است و بر این داد و ستد بشارت داده است.
 
آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به این که خداوند در قرآن از شهادت به عنوان «فوز عظمی» نام برده است، خاطرنشان کرد: بیش از ده مورد در قرآن آمده که رستگاری بسیار بالا است و واقعیتی است که اهل شهادت به آنجا می‌رسند.
 
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که مراسم یادبود شهدا فرصتی برای گرفتن توشه است، ادامه داد: دنیا با همه عوارضی که دارد به پایان می‌رسد و آنچه که برای ما می‌ماند اعمال ما است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود از علما به عنوان مصادیق بارز رزق یاد کرد و با بیان این که در کلام الهی از علما به عنوان نور یاد شده است، گفت: خداوند نور آسمان و زمین است و علما و بزرگان دینی ما نیز از همین نور بهره‌مند شده و نور افشانی می‌کنند.
 
وی در ادامه سخنان خود به بیت شریف علامه ایازی اشاره کرد و گفت: شخصیت‌های بسیار بزرگی در مازندران پرورش یافته اند که با نورافشانی، جامعه را هدایت می‌کنند.
 
آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به تلاش برخی‌ها برای جدایی میان مردم و روحانیت، خاطرنشان کرد: این تلاش دشمن به نتیجه نرسید و ملت ما از روحانیت و نورانیت جدا نشدند.
 
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت نقش آفرینی علما و شهدا در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: امام خمینی (ره) به ملت ایران عزت بخشید و مقام معظم رهبری نیز آن را ادامه دادند.
 
آیت الله آملی لاریجانی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار منطقه‌ای و بین المللی قرار دارد، افزود: عزتی که امروز ملت و نظام اسلامی دارند موجب شده آمریکا برای دیدار با رییس جمهور تلاش بسیاری انجام دهد.
 
وی با بیان این که دشمنی‌های چهل ساله با ملت بزرگ ایران موجب عزت و اقتدار ما در منطقه و جهان شده است، ادامه داد: این اقتدار و عظمت به برکت علمای اهل الله، شهدا و اخلاص ملت به دست آمده است.
 
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود، اخلاص، استقامت و تدبیر مسؤولان را تنها راه نجات کشور دانست و خاطرنشان کرد: بهره گیری از توان و ظرفیت داخلی راه برون رفت کشور از شرایط سخت اقتصادی است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات