۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۶۲۲۷۴۲
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز:

انقلاب قرآن را به متن زندگی مردم آورد| قرآن کریم در همه زمان ها کاربرد دارد

انقلاب قرآن را به متن زندگی مردم آورد| قرآن کریم در همه زمان ها کاربرد دارد
رییس دانشگاه قم با بیان اینکه قرآن کریم در همه اعصار و زمان ها تا قیامت کاربرد دارد، گفت: امروز نیازمند مفسران و مجریان مبانی قرآن کریم هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز رییس دانشگاه قم عصر امروز در مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاهیان که در مجتمع امین مرکز مدیریت حوزه های علمیه قم برگزار شد، ضمن خیرمقدم گویی به حاضران در جلسه گفت: شمع وجود قرآن به گونه ای است که نه تنها وزارت علوم و دانشجویان، بلکه بزرگان دینی و مراجع تقلید نیز در برابر آن خضوع ویژه ای دارند.

وی با ابلاغ سلام مراجع تقلید به حاضران در جلسه، از زحمات دست اندرکاران این مراسم تقدیر کرد و اظهار داشت: حاملان و حافظان قرآن کریم در دوران کنونی و در آینده افتخارات جمهوری اسلامی هستد؛ امروز جمهوری اسلامی افتخار دارد که از معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) تبعیت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با بیان اینکه قرآن کریم معجزه جاودانه پیامبر اکرم(ص) است، ابراز کرد: این کتاب آسمانی در همه اعصار و زمان ها تا قیامت کارایی دارد؛ امروز نیازمند مفسران و مجریان مبانی قرآن کریم هستیم و افتخار ایران اسلامی این است که در راستای اجرای قوانین قرآن کریم گام برمی دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرآن و عترت جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و ما در حال حاضر در ابتدای راه هستیم و باید با بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب خادمان قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم(ص) باشیم.

وی ادامه داد: کسانی که در راستای خدمت به قرآن کریم گام برمی دارند باید همه اقدامات خود را بر اساس معارف اهل بیت(ع) تنظیم کرده و با هدف اعتلای فرهنگ دین تلاش کنند./841/

گزیده ای از خبر را میتوانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴
قرآن و اهل بیت تنها طریق نجات
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
مدتی است ایشان در دانشگاه قم تحولی ایجاد نکردند دانشگاه باید پویا و هر روز رو به رشد باشد
2
0