۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۲۲۷۵۴
آیت الله نجفی:

پیروزی ملت عراق بر صدام یک توفیق الهی بود

پیروزی ملت عراق بر صدام یک توفیق الهی بود
یکی از مراجع تقلید نجف اشرف با بیان اینکه صدام با دین و اخلاق دشمن بود، اظهار داشت که پیروزی بر صدام یک توفیق الهی بود.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در نجف اشرف، جمعی از اعضای دارالقرآن کریم آستان مقدس عباسی با حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف دیدار کردند.

حضرت آیت الله نجفی در این دیدار گفت: جوانان باید به امور دینی و اخلاقی برگرفته از سیره اهل بیت (علیهم السلام) و حضرت عباس (علیه السلام) ملتزم باشند، زیرا خداوند متعال عبادت متقین را قبول می کند.

وی افزود: هر انسان مومنی موظف است که به امور دینی ملتزم باشد و این التزام را آشکارا در جامعه اعلام کند تا به الگوی برای دیگران به ویژه جوانان تبدیل شود.

این مرجع تقلید تصریح کرد: جامعه ای که از حق پیروی می کند و حق بودنش موجب پیروزی بر باطل می شود، باید از حضرت عباس (علیه السلام) تبعیت کند.

وی پیروزی ملت عراق بر صدام را یک توفیق الهی دانست و اظهار داشت که صدام با دین و اخلاق دشمن بود و با هر گونه اظهار دینداری در جامعه مخالفت می کرد بنابراین باید خداوند متعال را با التزام به امور دینی، اخلاقی و انجام شعائر دینی شکر گزار باشیم که بر ما منت نهاد و شر این ستمگران را از سر ما برداشت و اگر شکر و حمد خداوند متعال را به جا نیاوریم، یک ستمگر دیگر نظیر صدام را بر ما مسلط خواهد کرد.

حضرت آیت الله نجفی با مخاطب قرار دادن قاریان، حافظان و معلمان قرآن کریم گفت: انسان مومنی که محب، عامل و عارف به قرآن کریم باشد، قرآن نیز در روز قیامت شفیع او خواهد بود و شرف حضور در بهشت به وسیله این شفاعت و شفاعت اهل بیت (علیهم السلام) را بدست خواهد آورد و سپس در مراتب بهشت ارتقا پیدا می کند.

مسؤولان و اعضای دارالقرآن کریم آستان مقدس عباسی در این دیدار گزارشی از فعالیت های خود خدمت حضرت آیت الله نجفی ارائه کردند و برخی از قاریان به تلاوت قرآن پرداختند.

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
در گذشته وسایل ارتباط جمعی، قدرت‌های سلطه گر و ظالم نبودند تا آب را گل آلود کنند و ماهی بگیرند، آن زمان قدرت در کف اسلام و مسلمانان بود.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
نظرات مراجع عظام نجف را بیشتر کارکنید.
0
0