۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۶۲۲۷۶۰
غلامی:

فعالان قرآنی باید شبکه بزرگ نشر معارف را در سراسر جهان تشکیل دهند

فعالان قرآنی باید شبکه بزرگ نشر معارف را در سراسر جهان تشکیل دهند
وزیر علوم با بیان اینکه فعالان قرآنی باید شبکه بزرگ نشر معارف قرآن را در سراسر جهان تشکیل دهند، گفت: امروز نیازمند انتشار و گسترش فهم و درک و نگاه قرآنی به مسائل هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر امروز در مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاهیان که در مجتمع امین مرکز مدیریت حوزه های علمیه قم برگزار شد، گفت: انس با قرآن حصن حصینی برای همه جوانان است.

وی با بیان اینکه یکی از مأموریت های فعالان قرآنی این است که در همه محافل دانشجویی، آموخته های خود را به دیگران نیز انتقال دهند، اظهار داشت: شما فعالان قرآنی به هر شکلی که می توانید باید دوستان و هم کلاسی های خود را به سوی قرآن و عترت دعوت کنید.

غلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه دست اندرکاران این جشنواره تأکید کرد: ما در شرایط فعلی جامعه به قرآن کریم و انتشار و گسترش فهم و درک و نگاه قرآنی به مسائل نیاز داریم.

وی افزود: امروز علوم طبیعی و پایه توسعه زیادی پیدا کرده است، اما باید بدانیم که در هر سطحی قرار داشته باشیم همواره نیازمند تکیه گاهی محکم هستیم و علوم قرآنی تکیه گاه و پناه ما خواهد بود.

وزیر علوم با تأکید بر اینکه ارتباط و انس با قرآن کریم برای همه مسلمانان و همه افرادی که بخواهیم آن ها را به سوی اسلام دعوت کنیم، ضروری بوده و باید گسترش پیدا کند، گفت: امروز با توجه به ظرفیت فضای مجازی دستیابی به مفاهیم مختلف بسیار آسان شده است و فعالان قرآنی باید به این مسأله توجه داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز فعالان عرصه علوم قرآنی باید تلاش کنند تا یک شبکه بزرگ نشر معارف قرآن کریم در سراسر جهان تشکیل شود، یادآور شد: ظرفیت فضای مجازی امروز در اختیار فعالان علوم قرآنی قرار گرفته است و باید تلاش کنند تا یک شبکه بزرگ جهانی قرآنی تشکیل دهند./841/

گزیده ای از خبر را میتوانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
حسین ثالث موید
ارسال نظرات