۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۲۲۷۶۶
با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور برگزار شد؛

نشست هم اندیشی دستگاه‌های همکار با حوزه خواهران چهارمحال و بختیاری

نشست هم اندیشی دستگاه‌های همکار با حوزه خواهران چهارمحال و بختیاری
نشست هم اندیشی دستگاه‌های همکار با حوزه خواهران چهارمحال و بختیاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست هم اندیشی دستگاه‌های همکار با حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، عصر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

در این نشست که در حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد، ۲۵ مدیر اجرایی که با مجموعه مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان در طول سال بیشترین همکاری را داشته اند، به بررسی راهکار‌های تعامل هر چه بیشتر پرداختند.

در این نشست مدیران نهاد‌های عالی حوزوی استان و مدیران مدارس علمیه خواهران استان نیز حضور داشتند که هر کدام به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در راستای رشد و پویایی هر چه بیشتر حوزه‌های علمیه خواهران استان پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در این نشست راهبردی با تأکید بر اینکه باید این نشست‌ها و دیدار‌ها فرصتی باشد برای حرکت‌های بعدی و رشد و پویایی همه جانبه، خاطرنشان کرد: توقف در این مسیر به هیچ عنوان جایز نیست.

در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، حوزه‌های علمیه خواهران را از ضرورت‌های امروز جامعه دانست و افزود: باید زمینه رشد و پویایی همه جانبه حوزه‌های علمیه خواهران فراهم شود.

حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست تعامل و همکاری را محور همه فعالیت‌های مراکز حوزوی دانست و اظهار کرد: به لطف الهی در این استان همه کار‌ها با تعامل و همکاری همه جانبه در مراکز حوزوی انجام می‌شود.

در ادامه نیز حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های مدارس علمیه خواهران استان و همکاری و تعاملاتی که در استان صورت می‌گیرد، گفت: به لطف الهی ارتباط بسیار نزدیک و دوسویه‌ای بین مراکز دینی و فرهنگی استان با حوزه‌های علمیه خواهران استان وجود دارد که منشأ خدمات بسیار بوده است.

در ادامه این نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل مسکن و شهرسازی، مدیرکل بنیاد مسکن، مدیرکل بنیاد شهید، مدیرکل برنامه و بودجه استانداری، رییس نهاد رهبری دانشگاه‌های استان، معاون مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، مدیرکل آموزش و پرورش، مسؤول بسیج طلاب، مدیرکل اوقاف و امور خیریه و مدیرکل کمیته امداد هر کدام در مورد راهکار‌های تقویت تعامل با حوزه خواهران صحبت کردند.

گفتنی است در این نشست ظهیری، معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران کشور و داودی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور نیز حضور داشتند./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات