۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۶۲۲۷۷۱
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

زمینه رشد و پویایی همه جانبه حوزه‌های علمیه خواهران فراهم شود

زمینه رشد و پویایی همه جانبه حوزه‌های علمیه خواهران فراهم شود
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: باید زمینه رشد و پویایی همه جانبه حوزه‌های علمیه خواهران فراهم شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نشست هم اندیشی دستگاه‌های همکار با حوزه علمیه خواهران این استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، حوزه‌های علمیه خواهران را از ضرورت‌های امروز جامعه دانست و افزود: باید زمینه رشد و پویایی همه جانبه حوزه‌های علمیه خواهران فراهم شود.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه حوزه‌های علمیه خواهران در کلان امر خوش درخشیده اند، اظهار کرد: به یقین حوزه علمیه خواهران توانسته است یک خلأ بزرگ را برطرف کند و پاسخگوی بسیاری از نیازمندی‌های جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند که می‌طلبد مربیانی از جنس خودشان داشته باشند و این از ضرورت‌ها است، ادامه داد: نباید تنها به آن چه وجود دارد و آن چه هستیم قانع باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه باید بر روی ضرورت‌هایی که وجود دارد، متمرکز شویم، افزود: لازمه تحقق این امر تعامل گسترده و جدی است که باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حضور گسترده و همه جانبه برای رفع مشکلات لازم و ضروری است، گفت: به لطف الهی امروز نگاه کلان نسبت به حوزه‌های علمیه خواهران بسیار خوب است و ضرورت وجود این مراکز دینی برای همه درک شده است.

وی با اشاره به اینکه باید زمینه بهره مندی از حوزه‌های علمیه خواهران در جامعه فراهم شود، اظهار کرد: به یقین استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران در آموزش و پرورش یکی از مهمترین نیاز‌ها است که باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه خواهران در آموزش و پرورش پرکننده بسیاری از خلاأها خواهد بود، ابراز کرد: باید نگاه‌ها در حوزه‌های علمیه عملی و کارساز باشد./۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات