۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۲۲۸۰۳
خطیب جمعه ساری:

فشار حداکثری دشمن با ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکست خورد

فشار حداکثری دشمن با ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکست خورد
خطیب نماز جمعه مرکز مازندران گفت: فشار حداکثری دشمن علیه کشورمان با ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی شکست خورد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های عبای سیاسی نماز جمعه مرکز استان به دیدار روز‌های اخیر فرماندهان عالی سپاه با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تأکید رهبری بر کارآمدی و به روز شدن سپاه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در این دیدار تأکید کردند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت انقلابی شدن، دینی شدن و کارآمد شدن هر روز باید بهتر شود، افزود: به طور حتم عمل به این رهنمود‌ها و مطالبات رهبری موجب اقتدار بیشتر سپاه خواهد شد.
 
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همان روز‌های نخست در حوادث و بحران‌های بزرگ همواره در خط مقدم حضور داشته است، بیان داشت: امروز نیز این نیروی انقلابی و مردمی در همه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب پیشگام است.
 
خطیب نماز جمعه ساری با اشاره به این که دشمنی با سپاه نتیجه اثرگذاری این نیروی انقلابی و مردمی در عرصه‌های مختلف انقلاب است، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابتدا مردمی تشکیل شده و امروز نیز مردمی باقی مانده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری همواره بر ضرورت کار و روحیه جهادی در کشور تأکید داشتند، بیان داشت: ایشان در دیدار با فرماندهان سپاه بار دیگر بر تقویت کار و روحیه جهادی تأکید کردند.
 
حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که مقام معظم رهبری در این دیدار بر شکست فشار حداکثری آمریکایی‌ها علیه کشورمان تأکید کردند، افزود: تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران در این سال‌های اخیر موجب پیشرفت و توسعه کشورمان تبدیل شده است.
 
خطیب نماز جمعه ساری با بیان این که آمریکایی‌ها هر چه در توان داشتند علیه ملت بزرگ ایران به کار گرفتند، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها بدانند که با فشار و تحریم علیه کشورمان نمی‌توانند ملت ایران را تسلیم خواسته‌های خود کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه اخیر دشمنان در عراق برای بر هم زدن آرامش و امنیت در این کشور اشاره کرد و گفت: هدف دشمن از ایجاد این ناآرامی‌ها کمرنگ کردن حضور مردم در مراسم عظیم اربعین حسینی است.
 
امام جمعه موقت ساری با بیان این که به برکت اهل بیت (ع) این توطئه دشمن نیز خنثی خواهد شد و مردم حضور باشکوه تری در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی خواهند داشت، افزود: عشق و دلدادگی به امام حسین (ع) حد و مرز نمی‌شناسد و دشمنان بدانند با این گونه اقدمات خللی در مراسم عظیم اربعین حسینی ایجاد نخواهد شد./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات