۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۲۲۸۲۴
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پیاده روی اربعین به سمتی پیش می‌رود تا زمینه ساز ظهور حضرت مهدی باشد

پیاده روی اربعین به سمتی پیش می‌رود تا زمینه ساز ظهور حضرت مهدی باشد
حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: پیاده روی اربعین به سمتی پیش می‌رود تا زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد و اهداف انقلاب اسلامی را در جامعه عملی کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، به یکی از توصیه‌های فردی قرآن اشاره و تصریح کرد: در آیه ۱۰۵ سوره مائده «علیکم انفسکم» امده است که هر کدام از شما مراقب خودتان باشید، اما برخی از افراد مدام به دیگران مشغول هستند و تنها عیوب آن‌ها را می‌بینند و خود را فراموش می‌کنند که قرآن می‌فرماید اول خود را بشناسید و از خود مراقبت کنید که در این صورت دشمن هیچ گاه نمی‌تواند به شما نفوذ کند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی به تبعیت از انبیاء ظواهر، عمق و باطنی دارد، اظهار کرد: در ظاهر انقلاب اسلامی دشمنی، توطئه‌های مختلف، کینه توزی، شهادت، فقر و مشکلات فراوان وجود دارد و اگر کسی تنها این ظواهر را ببیند انقلاب اسلامی را نشناخته است.

وی افزود: اگر کسی عمق انقلاب اسلامی را ببیند و بداند که انقلاب اسلامی بشریت و دنیا را به چه سمتی هدایت می‌کند، انقلاب اسلامی را شناخته است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه با اشاره به هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک مجموعه بالنده و خدوم نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی می‌کند و خدماتی که این مجموعه با تقدیم ۲۲ هزار جانباز و ۱۳ هزار شهید ارائه کرده نشانگر خدمت جان برکف به مردم و نظام است.

وی با تأکید بر اینکه امروز نیرو‌های مسلح و امنیتی کشور هر یک بالنده‌تر از دیگری با وحدت تحت فرماندهی کل قوا در حال خدمت رسانی به مردم هستند، ابراز کرد: باید قدردان زحمات این جان برکفان باشیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز شهادت حضرت رقیه (س) و فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: امروز حضرت حسین (ع) محور همه عالم قرار دارد و پیاده روی اربعین به سمتی پیش می‌رود تا زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد و اهداف انقلاب اسلامی را در جامعه عملی کند.

وی با تأکید بر اینکه فتنه گری‌های دشمن از سطح گسترده تا سطح کوچک هیچ وقت پایان ندارد، تصریح کرد: به یقین غفلت از فتنه‌ها و ترسیدن از آن‌ها خسران آفرین است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اتفاقی که این اواخر در یکی از روستا‌های استان رخ داد نیز یکی از فتنه‌های دشمن بود که با درایت مردم و لطف خداوند خنثی شد، مردم علاوه بر اینکه از مسؤولان می‌خواهند این ضایعه حل شود کمک می‌کنند تا این مشکل و معضل برطرف شود و تبدیل به یأس و سر خوردگی برای مردم نشود.

وی با اشاره به اینکه از مسؤولان می‌خواهیم اولویت نخست خود را کمک به مردم قرار دهند، گفت: مردم نیز مطمئن باشند که تیم جامعه پزشکی و مسؤولان در خدمت آن‌ها هستند و با در نظر گرفتن شرایط مردم این جریان را شناسایی کرده و برخورد لازم با خیانت کاران صورت می‌پذیرد. /۹۴۵۷/د102/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات