۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۶۲۲۸۲۶
امام جمعه موقت سمنان:

حاصل مقاومت و ولایتمداری عزت ملت ایران و خواری دشمنان است

حاصل مقاومت و ولایتمداری عزت ملت ایران و خواری دشمنان است
امام جمعه موقت سمنان گفت: زمانی سرنوشت ملت ما با تلفنی از کاخ سفید رقم می‌خورد، اما امروز پاسخ به درخواست تماس و مذاکره آنها نه است، این عزت حاصل مقاومت و ولایتمداری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام محمد باقر عبدوس در خطبه‌های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلای بزرگ نماز جمعه برگزار شد، با بیان اینکه امروز دشمن درمانده‌تر از هر زمان دیگری در برابر گفتمان مقاومت و عزت ملت بزرگ ایران است، اظهار داشت: همه شاهد بودند که آمریکایی‌ها بسیاری از کشور‌ها را واسطه قرار دادند تا بتوانند با مقامات ایرانی دیدار کنند، اما باز هم با پاسخ منفی ایران مواجه شدند این همه نشان از اقتدار و قدرت ایران اسلامی است.

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان حاصل گوش فرا دادن به فرمایشات حکیمانه و رهبری پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب و مقاومت و صبر مردم در برابر فشار‌ها و تحریم‌های دشمنان است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی امروز به روشنی در یافته است که با توجه به قدرت روزافزون دفاعی و نظامی ایران اسلامی قادر به رویارویی با کشور ما نیست از این رو گزینه‌های دیگری نظیر جنگ اقتصادی و تحریم‌های همه جانبه را برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران و شکست جبهه مقاومت دنبال می‌کند.

خطیب نماز جمعه سمنان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان سپاه پاسدارن و تأکید بر شکست سیاست ظالمانه فشار حداکثری آمریکایی‌ها به ایران و ملت مقاوم ما تصریح کرد: آمریکایی‌ها و متحدان غربی و منطقه‌ای آن‌ها امروز دریافتند که سیاست هایشان در قبال جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه شده، نفوذ و قدرت نرم جمهوری اسلامی و صادر شدن پیام انقلاب ملت ایران به جای جای جهان با وجود همه دشمنی‌های نظام سلطه آن‌ها را دچار هراس کرده است.

وی پیروزی ملت لبنان و حزب الله در جنگ ۳۳ روزه، ایستادگی انصارالله و مبارزان یمنی در برابر آل سعود و حامیان غربی او و هراس رژیم غاصب صهیونیستی از مواجهه با مقاومت اسلامی را حاصل آموزه‌های رهایی بخش اسلام و نشر گفتمان انقلاب اسلامی دانست و افزود: اکنون آن‌ها می‌کوشد از خدعه‌هایی مانند مذاکره برای نفوذ در جبهه مقاومت و شکستن ایستادگی ملت ما استفاده نماید.

امام جمعه موقت سمنان خاطرنشان کرد: از یاد نبریم که زمانی دولتمردان آمریکایی با یک تماس از کاخ سفید سرنوشت ملت ایران را رقم می‌زدند، اما اکنون نه تنها خواسته‌های آن‌ها در کشور ما جایی ندارند، بلکه درخواست‌های مکررشان برای مکالمه تلفنی با رئیس جمهوری ایران در جریان سفر به نیویورک با پاسخ منفی مقامات کشورمان مواجه می‌شود و این تودهنی بزرگ ملت ما به سردمداران استکبار جهانی است.

حجت الاسلام عبدوس با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها با ایجاد توهم ناامنی و ایران هراسی بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار سلاح به کشور‌های حاشیه خلیج فارس فروختند، افزود:، اما ایران اسلامی با اتکا به نیرو‌ها و دانشمندان جوان و انقلابی خود و علی رغم همه تحریم‌ها و فشار‌ها به رشد و شکوفایی در بسیاری از عرصه‌ها به ویژه در صنایع دفاعی دست یافت و با شکار پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی‌ها توسط سبزپوشان سپاه پاسداران هیمنه پوشالی آن‌ها فرو ریخت. /۹۷۷/د102/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات