۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۶۲۲۸۲۷
خطیب نماز جمعه اصفهان:

آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند

آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند
حجت الاسلام میردامادی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند و اعتماد به آنها باعث گرفتاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان، در خطبه های عبادی سیاسی این هفته اصفهان، با بیان اینکه اتکا به توان داخلی و ظرفیت‌های کشور راه برون رفت کشور از مشکلات است، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا با تهاجم فرهنگی باعث رشد مشکلات اجتماعی و اقتصادی در کشور ما شوند و به مردم ما به ویژه نسل جوان آسیب بزنند.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نهاد انقلابی را دارای ویژگی‌های بی نظیری توصیف کردند.

حجت الاسلام میردامادی با انتقاد از حذف نام شهدا از کوچه‌های برخی شهرها، اظهار کرد: باید به مسؤولانی که در صدد انجام چنین کارهایی هستند یادآوری کرد کار آنها نمک نشناسی است، اگر این افراد به پست و سمت رسیده‌اند باید بدانند که مدیون خون شهدا هستند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه راه امام حسین(ع) و یاد شهدای کربلا بعد از 1400 سال همچنان در دل مردم زنده است، تصریح کرد: هنوز هم راه شهدا برای زندگی ما همراه با برکات بسیار است و ما از راه ایشان استفاده می‌کنیم و نباید هرگز شهدا را فراموش کنیم.

وی به زحمات نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور اشاره کرد و گفت: همه نیروهای مسلح همگام و همراه با یکدیگر در مسیر حفظ و حراست از ارزش‌ها و اسلام عزیز در حال فعالیت هستند و باید قدردان زحمات آنها باشیم.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نمایندگان خبرگان رهبری، اظهار کرد: رهبر انقلاب بارها به مسؤولان متذکر شده‌اند که که نمی‌توان به اروپا و آمریکا اعتماد کرد و باید از آنها ناامید شد، اعتمادی به غرب گرفتاری به دنبال دارد و اگر به آنها التماس کنیم نتیجه‌ای به جز ذلت به دنبال نخواهد داشت./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات