۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۶۲۲۸۳۴
امام جمعه کرج:

تحرکات خشونت آمیز در عراق برای کمرنگ کردن اربعین حسینی است

تحرکات خشونت آمیز در عراق برای کمرنگ کردن اربعین حسینی است
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: ایجاد نا امنی و تحرکات خشونت آمیز در عراق برای کمرنگ کردن حماسه اربعین حسینی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در ‌نماز جمعه این هفته کرج   با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: دامنه فعالیت نیروی انتظامی بسیار گسترده است و در عرصه‌های گوناگون این نیرو  ماموریت دارند. 

وی با بیان اینکه کار این نیرو حساس و سخت است، افزود: به تعبیر رهبری معظم انقلاب پرسنل نیروی انتظامی مجاهدین فی سبیل الله هستند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه نیروی انتظامی  باید  با دست‌های آلودهای که در داخل کشور  اقداماتی دارند و یا  بزه‌های سازماندهی شده  را هدایت میکنند مقابله کند ،بیان کرد:  نیروی انتظامی باید با حفظ اقتدار و محبت و مقتدرانه رفتار کند تا اعتمادها به این نیروی پرتلاش تقویت شود.

‌نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی قانونگذاری با موضوع انتخابات  از سوی رهبری معظم انقلاب، عنوان کرد: این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و تاکید رهبری معظم انقلاب ابلاغ این سیاست‌ها به قوای سه گانه بود و سه قوه موظف هستند که اقدامات لازم را برای اجرای درست این سیاست‌ها به کار گرفته و پیشرفت‌ها را گزارش نمایند.

امام جمعه کرج با اشاره گرانی نان در استان البرز، اظهار داشت: مدتی است که نان بدون  مصوبه و دستور  در برخی از نانواییهای استان البرز گران شده است، دوستان استدلالی برای گران کردن نان دارند که باید در صورت گران شدن مطابق با سراسر کشور این موضوع اتفاق بیفتد و اینگونه نباشد که در یک جا  نان گران و در جایی دیگر به قیمت قبل عرضه شود.

خطیب نمازجمعه کرج با اشاره به میزان هزینه‌ها در همه جای کشور یکسان نیست و هزینه‌هادر استان‌های مختلف با هم متفاوت است، گفت: برای تعیین قیمت نان به نسبت مناطق باید با یک روش صحیح  تعیین قیمت شود و زمینه  سوء استفاده برای  افراد منفعت طلب و سودجو  فراهم نشود.

امام جمعه کرج با اشاره به دیدار رهبری معظم انقلاب با فرماندهان سپاه پاسداران، عنوان کرد: معظم له فرمایشات مهمی در موضوع هسته‌ای داشتند و تاکید ایشان جدیت در کاهش تعهدات هسته‌ای بود،تاکید ایشان رفع مشکلات اقتصادی با تکیه بر توانمندی و ظرفیت‌های داخلی بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را می کند تا ایران را زمین‌گیر کند،تصریح کرد: مردم ما تا امروز ثابت کردند که ملتی مقتدر هستند و به برکت اسلام زیر بار زور نرفته و در مقابل کسی کرنش ندارند، آمریکا و اذنابش بدانند ملت ایران با هیچ ترفندی از مواضع عزتمندانه و منافع ملی خود عقب نشینی نمیکند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای ایجاد نزاع در منطقه در آستانه اربعین حسینی، اظهار داشت: در چند ماه اخیر  محور مقاومت ضربات محکمی به کمر استکبار در منطقه زده و سبب عصبانیت آنها شده است، کشورهای محور مقاومت سنگر به سنگر در حال پیشرفت هستند و دشمنان با این اقدامات به دنبال ایجاد خلل در راهپیمای  اربعین حسینی هستند که این اقدامات راهپیمایی اربعین حسینی را پررنگ‌تر از سال‌های گذشته میکند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و شرایط یک  نماینده  مردمی، اظهار داشت: نماینده مجلس باید زبان گویای مردم و بیان کننده خواسته مردم باشد،در مجلس فعال بوده و طرح ارائه کند و در وضع قوانین و لوایح به نفع  مردم نقش ایفا کند و لازمه کار این است که حریت و آزادگی داشته باشد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه نماینده مجلس نباید خود را وامدار حزب جناح و دستهای کند،متذکر شد: در برخی مواقع همین جناح‌ها و احزاب درخواست‌هایی از نمایندگان مورد حمایت دارند و به دنبال جمع آوری رای برای یک لایحه و طرح هستند،این روش یک روش اسلامی نیست و باید از آن پرهیز کرد./1350/د101/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بی پروا
Iran, Islamic Republic of
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
احسنت
0
0