۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۶۲۲۸۵۰
حجت الاسلام ذوالنور:

حواشی عراق هیچ تأثیری در اراده عاشقان حسینی برای حضور در اربعین ندارد

حواشی عراق هیچ تأثیری در اراده عاشقان حسینی برای حضور در اربعین ندارد
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه به کوری چشم دشمن اربعین امسال باشکوه تر از قبل برگزار خواهد شد، گفت: حواشی اخیر تأثیری در اراده عاشقان حسینی ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در مراسم بزرگداشت مادر شهیدان مقدمی که در مسجد امام حسین(ع) قم برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن عظمت راهپیمایی اربعین گفت: وقتی دشمن اتحاد آزادگان جهان را می بیند و راهپیمایی بیش از 20 میلیونی شکل می گیرد بیکار نخواهد نشست.

وی افزود: اگر رسانه های دنیا این حرکت عظیم را منعکس کنند بزرگترین انقلاب را به دنبال خواهد داشت که متأسفانه آن را سانسور می کنند، امروز اوضاع عراق را به چه حالی در آورده اند اما به کوری چشم آن ها اربعین امسال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان این که دشمنان موفق نمی شوند که بین عاشقان امام حسین(ع) در اربعین ایجاد فاصله کنند، اظهار داشت: به لطف الهی تمهیدات لازم برای زیارت عظیم اربعین فراهم شده تا بار دیگر شاهد ناکامی دشمنان باشیم.

وی ادامه داد: در طول تاریخ همواره شیاطین مانع زیارت امام حسین(ع) بودند و بالاترین جنایات را انجام می دادند تا عاشقان به کربلا نروند، هر چه داریم از عشق به امام حسین(ع) است و حواشی اخیر هیچ تأثیری در اراده شیفتگان سیدالشهدا(ع) برای حضور در مراسم اربعین ندارد.

رییس فراکسیون روحانیت مجلس با بیان این که همه دنیا و نظام سلطه برای نابودی خط امامت و ولایت بسیج شده اند، ابراز داشت: خط ولایت است که انقلاب را پیروز و عزتمند نگه داشته و سبب شکست دشمنان شده است.

وی عنوان کرد: دشمنی به اندازه ای از تفکر ولایت و مهدویت هراس دارد که مهدی های قلابی و عرفان های کاذب ایجاد کرده است، اینگونه القا کردند که در غیبت امام زمان(عج) نباید پرچمی برای اعتلای اسلام بلند شود بلکه باید دست روی دست بگذاریم تا فساد همه گیر شود و حضرت ظهور کند، این خط شیطانی امروز سعی دارد فرهنگ ولایت و مهدویت را تحریف کند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: از سوی دیگر شیاطینی که انقلاب را نفهمیده اند فرهنگ جهاد و شهادت را فرهنگ خشونت معرفی می کنند، کسانی هم سعی می کنند آرمان ها و ارزش های انقلاب و مقاومت 40 ساله را که حاصل آن تشکیل جبهه مقاومت است را با دریوزگی و زمزمه مذاکره متزلزل کنند و مقاومت ملت را بشکنند.

وی اضافه کرد: امروز طلحه ها و زبیرهایی که لوح از امام گرفتند در برابر ولایت ایستاده اند، امروز زمان سختی است اما باید فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت زنده بماند و اجازه ندهیم عده ای آن را از بین ببرند، فرهنگ شهادت و انتظار مسیر شیعه را روشن می کند به همین دلیل شیعه هیچگاه به بن بست نمی رسد و به افق ها توجه دارد و فرهنگ جهاد موتور محرک تشیع است.

گزیده ای از خبر را میتوانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 10
محمد قمین
ارسال نظرات