۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۲۲۹۲۲
در راستای زیارت اربعین؛

طرح زیارت به نیابت از سوی قرارگاه جهادی شهید اسکندری اهواز اجرا شد

طرح زیارت به نیابت از سوی قرارگاه جهادی شهید اسکندری اهواز اجرا شد
قائم مقام مؤسسه طلیعه داران ظهور از برگزاری طرح زیارت به نیابت از سوی انجمن خیریه برکت وابسته به قرارگاه جهادی شهید اسکندری خبر داد.
حجت الاسلام محمد پشم فروش، قائم مقام مؤسسه طلیعه داران ظهور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری طرح زیارت به نیابت از سوی انجمن خیریه برکت وابسته به قرارگاه جهادی شهید اسکندری خبر داد و گفت: این طرح به روز‌های پایانی خود می‌رسد و تاکنون کمک هزینه ۱۶ نفر به عنوان زائر اولی برای کربلا از سوی خیران و مؤمنان تهیه شده است.

قائم مقام مؤسسه طلیعه داران ظهور با پایان اینکه طرح تا یک هفته پیش از اربعین ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: کسانی که تمایل به کمک دارند، کمک‌های خود را به شماره کارت بانک تجارت ۵۸۵۹۸۳۱۰۷۱۴۰۹۴۰۲ به نام محمد حسن کتانباف واریز کنند.

حجت الاسلام پشم فروش به اجرای طرح مهر با مهر اشاره کرد و افزود: در مجموع با همکاری انجمن خیریه برکت ۱۲۸ پکیج نوشت افزار بین نیازمندان توزیع شد البته در مدارس و گروه‌های خیریه وابسته و یا همکار با مجموعه طلیعه داران ظهور بالغ بر ۳۵۰ پکیج تهیه و توزیع شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح ذبح مرغ در ماه صفر عنوان داشت: در مجموع با همکاری انجمن خیریه برکت تعداد ۱۷۸ مرغ ذبح و در میان نیازمندان توزیع شد.

قائم مقام مؤسسه طلیعه داران ظهور بیان داشت: ستاد مردمی اربعین حسینی استان خوزستان از افرادی که در زمینه‌های رسانه و فضای مجازی تخصص دارند به صورت حضور افتخاری و خادمی در موکب مردمی رسانه  ثبت نام به عمل می‌آورد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بی پروا
Iran, Islamic Republic of
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
خبر خوبیست
0
0