۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۲۲۹۲۶
معاون آموزش مدرسه علمیه دورود:

شکوفایی استعداد و هدایت طلبه لازمه جلوگیری از سردرگمی است

شکوفایی استعداد و هدایت طلبه لازمه جلوگیری از سردرگمی است
معاون آموزش مدرسه علمیه دورود با اشاره به سردرگمی برخی طلاب در فضای حوزه، گفت: باید استعداد طلاب را شکوفا کنیم و به سمت هدف مشخص هدایت شوند تا از سردرگمی جلوگیری شود.

حجت الاسلام احمد شاملویی، معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله بروجردی دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: بیش از 90 طلبه در این مدرسه در حال تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند.

وی با اشاره به جذب طلاب جدیدالورود خاطرنشان کرد: امسال پس از مراحل گزینشی و تهذیبی 13 نفر از بین داوطلبان ورود به مدرسه علمیه آیت الله بروجردی دورود جذب شده است.

معاون آموزش مدرسه علمیه برادران دورود ادامه داد: در پایه های بالاتر از دیگر مدارس علمیه برادران استان، پنج نفر انتقالی داشته ایم که هم اکنون در جمع دیگر طلاب در حال تحصیل هستند.

وی تحصیل در حوزه را فرصتی برای تربیت نسلی انقلابی و کارآمد دانست و گفت: طلاب برای رسیدن به رشد علمی و اخلاقی باید فرصت ها را غنیمت شمارند و در کسب علوم دینی و مهارت های تهذیبی گام های استواری بردارند.

حجت الاسلام شاملویی اظهار داشت: طلاب باید از اساتید حوزه و بزرگان الگو بگیرند و تلاش کنند تا پایه های علمی خویش را تقویت کرده تا بتوانند در انجام رسالت طلبگی نقش آفرینی کنند و الگوی جوانان جامعه باشند.

وی بیان داشت: تحصیل در حوزه نیازمند تلاش و پشتکار بوده و همین مهم نیز رمز موفقیت طلبه است، برای جلوگیری از سردرگمی طلبه در حوزه باید استعداد طلبه شکوفا و به سمت هدفش هدایت شود.

معاون آموزش حوزه علمیه آیت الله بروجردی دورود عنوان کرد: حوزه علمیه در راستای شکوفایی و ارتقای استعداد طلاب در زمینه های مختلف باید برنامه ریزی منسجمی داشته باشد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات