۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۲۲۹۲۸
حجت الاسلام سبزواری:

دستگاه قضا مدافع حق مظلومان جامعه است

دستگاه قضا مدافع حق مظلومان جامعه است
معاون فرهنگی دادگستری لرستان بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی بین مردم وجلوگیری از ایجاد مشکلات تأکید کرد و گفت: دستگاه قضا مدافع حق مظلومان جامعه و پشتیبان مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام علی سبزواری، معاون فرهنگی دادگستری لرستان، بعداز ظهر امروز در کمیسیون «فرق و مذاهب» که در استانداری لرستان برگزار شد، بر ضرورت رصد کردن نقاط مشترک طوایف در استان‌های بومی تأکید کرد و گفت: این امر در حفظ و تقویت وحدت بین عشایر و طوایف نقش آفرین است.

وی افزود: تقویت وحدت بین عشایر و طوایف امری ضروری و مهم برای کاهش پرونده‌های قضایی استان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام سبزواری در ادامه بیان کرد: همایش اقوام در لرستان با هدف همدلی، وحدت و صلابت نشان از ذوق، ایمان و اعتقاد این مردم دلاور و محروم برگزار می شود.

وی یادآور شد: مردم استان لرستان در دوران جنگ تحمیلی شش هزار و 300 شهید تقدیم انقلاب کردند و امروز شایسته خدمت هستند، باید گام های استواری در رفع مشکلات مردم از سوی مسؤولان برداشته شود.

معاون فرهنگی دادگستری لرستان تصریح کرد: با رصد نقاط مشترک، ایجاد انگیزه و بالا بردن فرهنگ بین عشایر و طوایف لرستان باید در رفع کاستی‌ها و تقویت نکات شاخص و تعمیق و بسط گرایش‌های قومی و طوایفی، همیت و همدلی و وحدت ایجاد شود.

وی از دستگاه قضایی به عنوان مدافع مظلومان جامعه یاد کرد و گفت: از هیچ کوششی برای احقاق حق مردم جامعه دریغ نمی شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات