۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۶۲۲۹۳۸
سردار شاهچراغی:

مسؤولان قضایی قم با مظاهر فساد برخورد قاطع داشته باشند

مسؤولان قضایی قم با مظاهر فساد برخورد قاطع داشته باشند
فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه دستگاه قضایی قم با مظاهر فساد باید برخورد قاطع داشته باشد، گفت: کوتاهی ها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نباید موجب دلسردی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم عصر امروز در آیین افتتاحیه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله استان قم و همایش تقدیر از فعالان امر به معروف و نهی از منکر که در سالن همایش های الغدیر برگزار شد، با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب در زمینه امر به معروف و نهی از منکر گفت: بیانات رهبری در دیدار مردم قم در نوزدهم دی ماه سال گذشته زمینه ای شد تا مردم و مسؤولان قم نسبت به امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: ما برای احیای امر به معروف و نهی از منکر جلسات متعددی را به ریاست آیت الله سعیدی برگزار کرده و مطالبات رهبر معظم انقلاب را محور فعالیت های خود قرار داده ایم.

سردار شاهچراغی ابراز کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نیروی انتظامی، حوزویان و فرمانداری قم از جمله دستگاه هایی  هستند که در قرارگاه ثارالله(ع) حضور یافته و با همدیگر هم اندیشی مؤثری دارند.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم خاطرنشان کرد: امروز ادارات و سازمان ها به حسب وظایف شرعی خودشان باید به امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته باشند؛ آن چیزی که مجموعه قرارگاه ثارالله و تشکل های مردمی امر به معروف و نهی از منکر را را فعال و سرپا نگه داشته است مطالبات رهبری و انتظار مردم از امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به استقبال مردم از فعالیت های قرارگاه ثارالله در زمینه امر به معروف و نهی از منکر گفت: امروز کوتاهی ها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نباید موجب دلسردی شود؛ نگاه به این موضوع نگاهی همگانی است و فضای قم باید همراه با سلامت باشد.

سردار شاهچراغی تأکید کرد: امروز افراد مختلفی از روی عداوت و دشمنی سعی در تخریب چهره شهر مقدس قم دارند و دشمن می خواهد قم را از مرکزیت انقلاب انداخته و چهره آن را خدشه دار سازد.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم با بیان اینکه دستگاه قضایی قم با مظاهر فساد باید برخورد قاطع داشته باشد، ابراز کرد: همواره باید سعی داشته باشیم تا با همت بیشتر به قله های رشد و سعادت دست پیدا کنیم؛ امروز در میادین حقیقی و مجازی هجمه های گسترده ای علیه دین، حیا و عفت مردم صورت می گیرد، از این رو ما باید با توکل به خداوند و به صورت مخلصانه توطئه های دشمن را خنثی کنیم./841/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
حسین ثالث موید
ارسال نظرات