۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۲۲۹۴۱
حجت الاسلام والمسلمین ربانی در اختتامیه همایش مرکز خدمات:

تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم

تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم
مراسم اختتامیه سی و چهارمین همایش مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این مراسم با بیان اینکه امتحانات الهی امری مسلم است و همه در معرض آن قرار دارند، گفت: حتی پیامبران الهی که به وعده‌های خداوند یقین داشتند در معرض امتحان قرار می‌گرفتند.

وی به داستان قوم بنی‌اسرائیل اشاره کرد و گفت: همان‌طور که در قرآن آمده است قوم بنی‌اسرائیل بارها امتحان شدند و کسانی که در برابر این امتحانات صبر کردند سربلند شدند.

رئیس مرکز خدمات حوزه گفت: امروز هم ما امتحان می‌شویم و تقابل دشمن با ما و در سختی‌هایی که در کارمان است نوعی امتحان الهی است و اگر در برابر این سختی صبر کنیم مطمئناً سربلند خواهیم شد.

وی گفت: وعده خداوند است که هر کس در برابر امتحانات و سختی‌‌ها مقاومت کند سربلند می‌شود و این سنت خداوند است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با تشکر از کارکنان مرکز خدمات برای تلاششان در خدمت رسانی به طلاب و روحانیون، گفت: هنوز با نقطه مطلوب کارمان فاصله داریم و برای رسیدن به اهداف عالیه مرکز باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

در ابتدای این مراسم، دکتر یاسی معاون برنامه ریزی و ارزیابی مرکز خدمات در سخنانی گزارشی از اجرای مصوبات سی و سومین همایش مدیران مرکز خدمات ارائه کرد.

سخنرانی اخلاقی آیت الله محمدی خراسانی و همچنین قدردانی از استان‌های فعال مرکز خدمات در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بهار امسال، از بخش‌های مختلف این مراسم بود./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات