۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۶۲۲۹۶۲
آیت الله سعیدی:

دست‌های خائنی می‌خواهند قم را از مرکزیت انقلاب خارج کنند

دست‌های خائنی می‌خواهند قم را از مرکزیت انقلاب خارج کنند
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تأکید کرد که برای حفظ چهره معنوی قم باید جبهه واحد و فرماندهی منسجمی برای مبارزه با مظاهر مفاسد تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) عصر امروز در آیین افتتاحیه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله استان قم و همایش تقدیر از فعالان امر به معروف و نهی از منکر که در سالن همایش های الغدیر برگزار شد، با اشاره به روایت پیامبر اکرم(ص) «هر کس امر به معروف و نهی از منکر کند خلیفه خداوند روی زمین است»، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم در نوزدهم دی ماه از جایگاه قم به عنوان مرکز و کانون انقلاب یاد کردند و فرمودند «این مرکز مورد طمع دشمنان است»، بنابراین باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه امروز دست های خائنی وجود دارد که با محاسبات بسیار دقیق قم را از مرکزیت انقلاب خارج کند، ادامه داد: متأسفانه عده ای آگاهانه و مغرضانه و عده ای نیز از روی جهل و بی مبالاتی به این حوزه وارد شده اند.

آیت الله سعیدی با اشاره به دیدار سپاهیان کشور با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ایشان در این دیدار فرمودند «من صد در صد از سپاه راضی هستم، لکن نسبت به پیشرفت ها انتظار کار بیشتر و تلاش بیشتر را دارم»؛ ما در نقطه خوبی قرار داریم، اما باید به سوی قله های پیشرفت حرکت کنیم و به نقطه مطلوب برسیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی موجب آبرومندی نظام است، تأکید کرد: ناجا افتخار دارد در همه عرصه ها وارد صحنه شده و فعالیت کند؛ امروز چندین دستگاه در زمینه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارند، اما بار را روی دوش ناجا نهاده اند و این مجموعه از ملامت ها باکی ندارد و کار خود را با قاطعیت پیش می برد.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: برای حفظ چهره معنوی قم باید جبهه واحد و فرماندهی منسجمی برای مبارزه با مظاهر آسیب های اجتماعی و مسأله عفاف و حجاب صورت گیرد؛ امروز باید به صورت واحد و منسجم حرکت کنیم و از تفرقه بپرهیزیم.

وی اضافه کرد: قم مقدسه به عنوان مرکز و کانون انقلاب از یک سو تهدید نمی شود، بلکه دشمن برای جهات مختلف آن برنامه ریزی کرده است؛ ایجاد ناامنی و اشرار، اراذل و اوباش پروری از جمله فعالیت های دشمن برای تخریب چهره معنوی قم است.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه وجهه انقلابی و مقدس و معنوی شهر قم مورد هجمه دشمن قرار گرفته است، بیان کرد: امروز زیبنده نیست در شهر مقدس قم برخی افراد بی حیایی و بی عفتی داشته باشند؛ ما باید به صورت واحد و منسجم با توطئه های دشمن به مقابله بپردازیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انقلابی و تحول آفرین آیت الله رئیسی در قوه قضاییه گفت: امروز گام های بسیار خوب و مؤثری در راستای برخورد با مظاهر فساد برداشته می شود؛ آیت الله رئیسی درد و دغدغه دین دارند و سعی دارند با قاطعیت در زمینه های مختلف فعالیت کنند.

امام جمعه قم یادآور شد: امروز همه دستگاه های اثرگذار در زمینه عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر وارد عرصه شده اند تا این هدف مقدس را پیگیری کنند./841/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 13
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
تا زمانی که مشکلات ساختاری داخل کشور حل نشود، و اصلاحات ساختاری در اقتصاد،نظام پولی و بانکی کشور صورت نگیرد، دست آقایون و آقازاده های دزد و رانتخوارشان از اقتصاد کشور کوتاه نشود، و تمامی مسئولین فاسدی که در طول این ۴۰ سال در هر رده ای که از موقعیتشان سواستفاده کرده و فساد نموده اند و به قول معروف جیب انقلاب ، نظام و شهدای مردم مظلوم رو زده و حالا کلاس سکولار و لیبرال شدنشان را به رخ مردم می کشند و بخاطر منافعشان و پاسپورت خارجی و اقامت خارج از کشور خود و فرزندانشان دم از اعتدال گرایی و اصلاح طلبی می زنن و به افراد فرودست برچسب تندروی و افراط گرایی,پوپولیستی زده و اصولگرای اعتدالی یا اصولگرای اصلاح طلب شده اند!!!.فرزندانشان رو به خارج از کشور فرستاده و برای خودشان در خارج خانه و کار و کاسبی راه انداخته اند محاکمه نشوند،مذاکره با ترامپ یا غیر ترامپ برای این مردم مظلوم و شهیدپرور بی فایده که هیچ ،پر ضرر هم هست.
1
0