۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۶۲۲۹۷۵
توضیحات نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری درباره حوادث لردگان؛

مردم با هوشیاری ضد انقلاب را ناکام گذاشتند| دستگیری فرزند ضد انقلاب سرشناس

مردم با هوشیاری ضد انقلاب را ناکام گذاشتند| دستگیری فرزند ضد انقلاب سرشناس
حجت الاسلام والمسلمین نکونام در گفت وگو با رسا، از اظهارات نسنجیده برخی مسؤولان انتقاد و از هوشیاری مردم لردگان و ناکام گذاشتن ضد انقلاب قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، توضیحاتی درباره حوادث امروز شهر لردگان ارائه کرد.

وی درباره منشأ تجمعات اعتراضی امروز گفت: از مدتی قبل مسأله ای مطرح شد که بیماری و ضایعه ای در منطقه بروز کرده و تعدادی از مردم به بیماری اچ آی وی آلوده شدند و طرح این موضوع نگرانی هایی را برای مردم به وجودآورد.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که مردم مطالباتی به حقی داشتند و به دنبال علت عارض شدن این بیماری بودند، اظهار داشت: گمانه زنی های فراوانی صورت گرفت اما امر مشخصی وجود نداشت، مردم مطالبه به حقی داشتند و خواستار روشن شدن وضعیت بودند.

وی ادامه داد: سیستم درمانی و بهداشتی باید به صورت متمرکز امکانات لازم را برای درمان مردم فراهم می کرد تا آرامشی به مردم داده شود اما متأسفانه مسؤولان وظیفه خود را در این زمینه به خوبی انجام ندادند و مطالبات مردم ادامه پیدا کرد و مسأله حادتر شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که ضد انقلاب همواره به دنبال بهانه هایی برای ضربه زدن به مردم و انقلاب هستند، ابراز داشت: ضد انقلاب و بدخواهان به سرعت در این زمینه ورود و سعی کردند که جو را متشنج کنند، بنده روز گذشته در خطبه های نماز جمعه نسبت به فتنه دشمنان در این زمینه هشدار دادم و به مردم اعلام کردم که مراقب باشند تا دشمنان سوء استفاده نکنند.

وی عنوان کرد: متأسفانه ضد انقلاب با سوء استفاده از مطالبات و تحریک مردم آن ها را تحریک کرد مشکلات امروز را به وجود آورند اما با عنایت الهی مردم خیلی زود مسأله را متوجه شدند که این جای تقدیر دارد، مردم به خوبی متوجه موج سواری دشمن شدند و خود را از صحنه کنار کشیدند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: حتی کسانی که به بیماری آلوده شدند از سوء استفاده دشمنان اظهار بیزاری کردند و به محل خود بازگشتند اما متأسفانه با میدان داری ضد انقلاب آسیب هایی به شهر وارد شد.

انتقاد از اظهارات نسنجیده برخی مسؤولان و دامن زدن به مشکلات مردم

وی با انتقاد از اظهارات نسنجیده برخی مسؤولان اضافه کرد: در اینگونه موارد انتظار می رود که مسؤولان حساب شده تر و پخته تر موضع گیری کنند و به گونه ای سخن نگویند که ناراحتی مردم را افزایش دهند، در این جریان سخنان وزیر بهداشت به ناراحتی و مشکلات دامن زد، مردم مشکل را از بهداشت و درمان می دانستند اما بهداشت و درمان موضوع را متوجه خود مردم کرد و این موضوع سبب تحریک مردم شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تأکید کرد: مسؤولان در اینگونه موارد باید دقیق تر و پخته تر عمل کرده و امکانات را برای درمان مردم فراهم کنند، امروز اولویت اصلی درمان بیماری و فراهم کردن آرامش برای مردم است و مسؤولان باید به دنبال علل و عوامل بروز این مشکل باشند.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت لردگان در حالت عادی قرار دارد و مسؤولان مستقر هستند و شهر کاملا آرام است، خوشبختانه مردم زود متوجه شدند که دشمن در حال سوء استفاده است از این رو کنار کشیدند و بدخواهان نتوانستند به سوء استفاده خود ادامه دهند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به نفوذ ضد انقلاب در بین مردم تصریح کرد: امروز به ما اعلام کردند که یکی از افراد دستگیر شده در این جریان فرزند یکی از ضد انقلاب های سرشناس است، ضد انقلاب و دشمنان مرتب مردم و اقوام را تحریک می کردند و سعی در صحنه گردانی داشتند و می خواستند از آب گل آلود ماهی بگیرند، کار اصلی را ضد انقلاب انجام دادند و الا مردم بلافاصله بعد از متوجه شدن سوء استفاده دشمن صحنه را ترک کردند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
یک شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
حوزه ها را باید آباد کرد
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
به دنبال انتشار گزارش‌هایی از ابتلای جمعی از ساکنان روستای «چنار محمودی» از توابع لردگان به ویروس اچ‌آی‌وی، یک مقام وزارت بهداشت ایران این خبر را تایید کرد، اما ادعای انتقال این ویروس از طریق سرنگ آلوده در خانه بهداشت را «دروغ» خواند
2
0
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
برای مسئولین بی لیاقت متأسفم
2
0
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
واقعا این وزیر چرا تو این شرایط حرفی می زنه که به مذاق اونور آبیا خوش بیاد؟
2
0
مهدی علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴
منافقین ملعون همیشه منتظر فرصتی برای سوء استفاده هستند
2
0
غلام
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
وزیر بهداشت به جای این شعارها و حرف ها به درمان مردم رسیدگی کنه
2
0
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
داستان چیه چطور این همه آدم یهو مبتلا به این ویروس شدند؟
2
0