۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۶۲۲۹۸۵
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج:

رسانه‌ها ‌برای اطلاع‌رسانی ‌فعالیت‌های بسیج به مردم با شفافیت عمل کنند

رسانه‌ها ‌برای اطلاع‌رسانی ‌فعالیت‌های بسیج به مردم با شفافیت عمل کنند
بهادری گفت: رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های بسیج به مردم با شفافیت عمل کنند تا مردم با آگاهی از این فعالیت‌ها به سمت این نهاد مردمی و انقلابی حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، داود بهادری در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده قبلی بیش از دو هزار دقیقه برنامه مناسبتی از صدا و سیما پخش شده است.

وی با اشاره به عملکرد خوب صدا و سیما در تبیین فعالیت‌های بسیج بیان کرد: صدا و سیما با برنامه‌های خود زیبایی‌ها و عناصر محبوبیت و منزلت‌زای بسیج را به خوبی به مردم نشان داده و جامعه را در جریان فعالیت‌های بسیج قرار داده است.

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج ‌با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های بسیج در جامعه گفت: این اطلاع‌‌رسانی زمینه‌ساز دلگرمی مردم شده و اعتماد آنها را به بسیج دوچندان می‌کند که به اقدامات انجام شده در این حوزه شاهد علاقمندی هر چه بیشتر مردم به این نهاد هستیم.

بهادری افزود: انتظار می‌رود رسانه‌ها در این زمینه تلاش همه‌جانبه‌ای داشته و برای اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های بسیج به مردم با شفافیت عمل کنند تا مردم با آگاهی از این فعالیت‌ها به سمت این نهاد مردمی و انقلابی حرکت کنند.

علی ملا احمدی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در این دیدار اظهار کرد: شبکه استانی صدا و سیما 72 درصد بیننده دارد و تلاش کرده‌ایم از این ظرفیت مهم رسانه‌ای به نحو شایسته در راستای نشان دادن فعالیت‌های نهاد مردمی بسیج و اقدامات نظام و مسئولان استفاده کنیم و در مقابله با سیاه‌نمایی امپراطوری رسانه‌ای دشمنان در جامعه امیدآفرینی کنیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات