۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۶۲۲۹۸۷
امام جمعه اردبیل:

امنیت مهم‌ترین و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

امنیت مهم‌ترین و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است
امام جمعه اردبیل امنیت را نخستین و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: امنیت پایدار در استان ماحصل همکاری شایسته دستگاه‌های قضائی و نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل دارالارشاد اردبیل، به مناسبت هفته ناجا مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های انتظامی استان اردبیل با حضور مقامات نظامی انتظامی و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

در این مراسم نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، امنیت را نخستین و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امنیت پایدار در استان ماحصل همکاری شایسته دستگاه‌های قضائی و نیروی انتظامی به‌دست آمده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل هم با ارائه گزارشی از آخرین دستاوردهای نیروی انتظامی در سال گذشته، استان اردبیل را سومین استان امن کشور خواند.

سردار هوشنگ حسینی کاهش چشمگیر جرائم خشن را در سایه تلاش‌های سبزپوشان نیروی انتظامی دانسته از همکاری تنگاتنگ دستگاه‌های قضائی و امنیتی با نیروی انتظامی خبر داد و افزود: افزایش 52 درصدی کشفیات سلاح و همچنین افزایش 22 درصدی کشفیات جرائم سایبری باعث رضایتمندی اهالی استان از نیروی انتظامی شده است.

در این مراسم همچنین از منتخبان پایور و وظیفه فرماندهی انتظامی استان تجلیل شد./1350/د102/ب1

ارسال نظرات