۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۲۳۰۰۴
حجت الاسلام حیدری:

طرح دشمن برای ایجاد شکاف میان دو ملت ایران و عراق شکست خواهد خورد

طرح دشمن برای ایجاد شکاف میان دو ملت ایران و عراق شکست خواهد خورد
مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران گفت: طراحی دشمن برای ایجاد شکاف میان دو ملت ایران و عراق به طور حتم شکست خواهد خورد.
حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور عاشقان حسینی در پیاده روی کربلا، گفت: علیرغم همه تلاش دشمنان و بدخواهان، این حرکت با عظمت‌تر از هر زمان دیگری برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان این که دشمنان نمی‌توانند با ناامن کردن مسیر کربلا، موجب کاهش حضور مردم در این اجتماع عظیم شوند، افزود: شوق مشتاقان حسینی برای حضور در این اجتماع میلیونی هر سال در حال افزایش است.
 
حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که دشمنان قرآن و اهل بیت (ع) از حضور میلیونی عاشقان حسینی در مسیر پیاده روی کربلا بسیار هراسان بودند، بیان داشت: به همین دلیل امسال تلاش کردند با ناامن کردن برخی شهر‌های عراق زمینه کاهش حضور مردم را فراهم کنند.
 
مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با بیان این که دو ملت ایران و عراق برادرانه در کنار هم با نظام سلطه و ایادی آن‌ها مبارزه خواهند کرد، گفت: طراحی دشمن برای ایجاد شکاف میان دو ملت ایران و عراق به طور حتم شکست خواهد خورد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن از پیوند دو ملت ایران و عراق به شدت هراسان است، تصریح کرد: همکاری و وحدت دو ملت موجب شکست داعش و سایر گروه‌های تروریستی تفکیری در منطقه شده است.
 
حجت الاسلام حیدری با بیان این که سال‌ها است که پیاده روی کربلا به محور وحدت و همبستگی دو ملت ایران و عراق تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: دشمن در این سال‌ها همه توان خود را به کار گرفته تا این وحدت و همبستگی را متزلزل کند.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که اجتماع عظیم اربعین حسینی با طراحی و توطئه دشمنان کمرنگ نخواهد شد، بیان داشت: دشمنان دو ملت ایران و عراق بدانند فتنه‌های آن‌ها با وحدت و برادری دو ملت شکست خواهد خورد و رسوایی دیگری برای آن‌ها به بار خواهد آورد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز پیاده روی اربعین حسینی به نمایش عزت و اقتدار همه ملت‌های آزادی خواه جهان تبدیل شده است، افزود: امام حسین (ع) تنها متعلق به شیعیان نیست بلکه امروز فرهنگ حسینی از همه مرز‌های جغرافیایی عبور کرده و در قلب اروپا و آمریکا نیز نفوذ کرده است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات