۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۶۲۳۰۰۸

آیین تودیع و معارفه فرمانده تیپ امام صادق برگزار شد

آیین تودیع و معارفه فرمانده تیپ امام صادق برگزار شد
آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، علما و مسؤولان حوزوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ امام صادق(ع) صبح امروز با حضور علما، شخصیت های حوزوی، مدیران استان و معاونان مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیت الله سعیدی تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(ع)، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران، حجت اسلام والمسلمین زمانی مسؤول دفتر سیاسی اجتماعی حوزه، ملک دار مسؤول امور دانش آموختگان حوزه، حجت الاسلام اکبری مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) و مسؤولان دیگر مراکز و نهادهای حوزوی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ که در سالن همایش های این مرکز برگزار شد، حضور داشتند.

آیین تودیع و معارفه فرمانده تیپ امام صادق برگزار شد

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی به بیان مهم ترین اقتضائات و الزامات حوزه انقلابی و اثرگذار پرداخت.

وی همچنین از تلاش های حجت الاسلام معتمد تقدیر کرد و برخوداری از روحیه انقلابی، اخلاص و تفکر بسیجی را از جمله ویژگی های وی دانست و گفت: ایشان در قرارگاه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول فعالیت و ادامه خدمت خواهند داشت.

آیین تودیع و معارفه فرمانده تیپ امام صادق برگزار شد

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین حجت الاسلام منتظرزاده را از نیروهای خدوم و برخوردار از روحیه انقلابی، اخلاص و پشتکار توصیف و برای وی در مسؤولیت تیپ امام صادق(ع) آرزوی توفیق کرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام معتمد گزارشی از دوران مسؤولیت خود در تیپ امام صادق(ع) ارائه و از حمایت ها و عنایت های علما، مدیران حوزه و مسؤولان استانی و فرماندهان استان قم تقدیر کرد.

حجت الاسلام معتمد اظهار داشت: به حجت الاسلام والمسلمین منتظرزاده که از تجربه کافی در تیپ برخوردار هستند، تبریک می گویم؛ اگر در مجموعه تیپ امام صادق(ع) تلاش و اقدامی صورت گرفته، نتیجه مجاهدت کارکنان، همکاران و شورای فرماندهی بوده و بنده کمترین سهم را در این بین داشته ام.

آیین تودیع و معارفه فرمانده تیپ امام صادق برگزار شد

گزارش رسا حاکی است، حجت الاسلام مجید منتظرزاده نیز در ادامه این مراسم از حسن ظن و اطمینان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر و از خدمات و تلاش های بی شائبه حجت الاسلام معتمد فرمانده پیشین تیپ تقدیر کرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام ولایی در ایران را فرصتی بی نظیر و بی بدیل در طول تاریخ اسلام دانست و بر ضرورت قدرشناسی و حراست از این نعمت الهی تاکید کرد.

آیین تودیع و معارفه فرمانده تیپ امام صادق برگزار شد

گفتنی است، در پایان این مراسم با حضور آیت الله سعیدی و نماینده ولی فقیه در سپاه با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از زحمات و تلاش های حجت الاسلام معتمد تقدیر و حکم مسؤولیت حجت الاسلام منتظرزاده به وی اعطا شد. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مبارک است
0
0