۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۲۳۰۴۶

برگزاری مهارت‌های تخصصی مشاوره پیش از ازدواج در مدرسه امام صادق

برگزاری مهارت‌های تخصصی مشاوره پیش از ازدواج در مدرسه امام صادق
حجت الاسلام دریکوند از برگزاری سومین جلسه مهارت‌های تخصصی مشاوره پیش از ازدواج ویژه طلاب و خانواده هایشان خبر داد.
حجت الاسلام مصطفی دریکوند، معاون آموزش مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره تخصصی مشاوره خانواده برای طلاب و خانواده هایشان اظهار داشت: این دوره با هماهنگی دفتر تبلیغات برگزار می‌شود تا پس از یک تا دو سال طلبه متخصص خواهر و برادر در امر مشاوره تربیت کنیم.

معاون آموزش مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک عنوان داشت: سومین جلسه مهارت‌های تخصصی مشاوره پیش از ازدواج ویژه خانواده‌های طلاب در ۱۲ مهرماه و سومین جلسه مهارت‌های تخصصی مشاوره پیش از ازدواج ویژه طلاب حوزه امام صادق (ع) شهرستان اندیمشک در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به تاریخ ۱۱ مهرماه برگزار شد.

این مقام مسؤول بیان داشت: در دوره تخصصی مشاوره خانواده در کل ۱۵ خواهر و برادر شرکت کردند البته جلسات عمومی مشاوره خانواده برای طلاب در حال برگزاری است.

حجت الاسلام دریکوند با اشاره به اینکه همه طلاب سطوح ۲ و ۳ به صورت گزینشی برای شرکت در دوره تخصصی مشاوره انتخاب شدند، گفت: برای شرکت در دوره از همه علاقه مندانی که در زمینه مشاوره خانواده توانایی و رغبت داشتند، امتحان گرفته شد و در نهایت ۱۵ نفر انتخاب شدند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات