۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۲۳۰۸۵
سردار حاجی‌زاده:

هوشمندسازی تسلیحات نقطه عطفی در تولیدات صنعت دفاعی است

هوشمندسازی تسلیحات نقطه عطفی در تولیدات صنعت دفاعی است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تقدیر از رویکرد سازمان صنایع دفاع در هوشمندسازی تسلیحات نظامی، آن را نقطه عطفی در تحول تولیدات صنعت دفاعی دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سازمان صنایع دفاع اظهار داشت: رویکرد هوشمندسازی تسلیحات دفاعی نقطه عطفی در تحول تولیدات صنعت دفاعی ایجاد کرده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ضمن ابراز خرسندی از رویکرد جدید اتخاذ شده در سازمان صنایع دفاع مبتنی بر هوشمندسازی تسلیحات دفاعی و همچنین تلاش برای ارتقاء کیفی دستاوردها با بالاترین سطح ممکن گفت: تلاش دست‌اندرکاران مجموعه صنعت دفاعی در سازمان صنایع دفاع را قابل تقدیر و نقطه عطفی در تولید سلاح و تجهیزات دفاعی پیشرفته می دانیم.

سردار حاجی‌زاده در ادامه با اشاره به سبک‌سازی محصولات جدید ضمن افزایش تاثیرگذاری آنها ادامه داد: این توانمندی‌ها رشد قابل توجهی را در کیفیت محصولات تولیدی صنعت دفاعی داشته است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه بر لزوم توجه به نیازمندی‌های نیروهای مسلح و انطباق هر چه بیشتر تولیدات صنایع با نیاز نیروهای مسلح تاکید کرد.

ارسال نظرات