۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۲۳۰۹۵

«دوباره با پای پیاده» رونمایی می‌شود

«دوباره با پای پیاده» رونمایی می‌شود
مجموعه شعر «مهین مجتهدزاده» با عنوان «دوباره با پای پیاده» که به همت انتشارات سیب سرخ منتشر شده است به زودی رونمایی می­ شود.
به گزارش خبرگزاری رسا، مجموعه شعر «مهین مجتهدزاده» با عنوان «دوباره با پای پیاده» به همت انتشارات سیب سرخ منتشر شده است و رونمایی می­ شود.

علیرضا بهنام شاعر و منتقد ادبی که فرزند این شاعر است، گفت: در این کتاب گزیده‌ای از شعر‌های مادرم گرد هم آمده است که قدیمی‌ترین آن‌ها به سال ۷۵ بازمی‌گردد.

بهنام تاکید کرد: این شعر‌ها پیش از این و در زمان حیات شاعر قرار بود منتشر شود که به دلیل شدت گرفتن بیماری ایشان این کار به تعویق افتاد. شعر‌های مادرم را در این کتاب به ترتیب زمانی از آخرین شعر به قبل تنظیم کرده‌ام.

او ادامه داد: شعر‌های این کتاب کوتاه و رئالیستی هستند و اغلب فضای تصویری دارند و از این نظرمی توان آن‌ها را شبیه به شعر‌های موج ناب دانست.

او درباره مراسم رونمایی این مجموعه شعر گفت: این مجموعه عصر روز پنج شنبه ۱۸ مهرماه با حضور و سخنرانی مهرنوش قربانعلی، علیرضا راهب، سعید پویش و محمود معتقددی در دفتر انتشارات سیب سرخ رونمایی خواهد شد.

مهین مجتهد زاده متولد ۱۳۱۲ و فارغ التحصیل ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران بود. او به عنوان دبیر زبان در آموزش و پرورش به کار پرداخت و پس از بازنشستگی به سرودن شعر روی آورد. او ۸ شهریورماه امسال پس از یک دوره مبارزه با بیماری سرطان درگذشت. گزیده‌ای مشتمل بر ۴۰ قطعه شعر از شعر‌های این شاعر به همت فرزندش گردآوری شده و توسط انتشارات سیب سرخ منتشر شده است. /۹۹۸/د ۱۰۱/ش
میثم صدیقیان
ارسال نظرات