۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۶۲۳۱۱۰
حجت الاسلام صادقی:

اربعین حسینی صحنه وحدت و برادری دو ملت ایران و عراق خواهد بود

اربعین حسینی صحنه وحدت و برادری دو ملت ایران و عراق خواهد بود
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران گفت: حماسه اربعین امسال به صحنه وحدت و برادری دو ملت ایران و عراق تبدیل خواهد شد.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به تلاش دشمن در ایجاد ناامنی در مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این فتنه دشمن با هوشیاری و وحدت مردم شکست خواهد خورد.
 
وی با بیان این که تحرکات اخیر در عراق هیچ خللی در مراسم عظیم اربعین حسینی ایجاد نخواهد کرد، افزود: حماسه عظیم اربعین حسینی در نوع خود در جهان بی نظیر است و دشمنان نمی‌توانند آن را تضعیف کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که چنین اجتماع خودجوش و مردمی در هیچ نقطه‌ای از جهان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این جاذبه حسینی است که ملت‌ها را در کنار هم قرار داده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که توطئه و فتنه دشمن علیه امت اسلامی هیچ گاه راه به جایی نخواهد برد، افزود: ملت عراق امروز هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارند و اجازه نخواهند داد عناصر باقیمانده از داعش، رژیم بعث و برخی نفوذی‌ها زمینه ناامنی را در ایام باقیمانده به اربعین حسینی در این کشور فراهم کنند.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دشمن فکر می‌کنند با چنین تحرکاتی می‌تواند زمینه اختلاف میان دو ملت ایران و عراق را فراهم کند، گفت:، اما روح و جسم دو ملت به اهل بیت (ع) پیوند خورده و این فتنه‌ها نمی‌تواند موجب جدایی دو ملت شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن همواره به دنبال تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی است، بیان داشت: حماسه عظیم ابعین حسینی فارغ از هر گونه دین، مذهب و جریانی امروز به نمایش عزت حسینی در جهان تبدیل شده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دولت ایران و عراق برای مقابله با فتنه و توطئه دشمن متحد هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که پیوند عمیق دو ملت ایران و عراق را نمی‌توانند با فتنه انگیزی متزلزل کنند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که اجتماع عظیم اربعین حسینی به طور حتم امسال باشکوه‌تر از هر زمان دیگری برگزار خواهد شد، بیان داشت: حماسه اربعین امسال به صحنه وحدت و برادری دو ملت ایران و عراق تبدیل خواهد شد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
چقدر پخته و دقیق صجبت می کند این بشر
0
0