۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۲۳۱۲۶
حجت الاسلام قلاوند خبر داد؛

فعالیت ۳۰ موکب در شهرستان اندیمشک

فعالیت ۳۰ موکب در شهرستان اندیمشک
حجت الاسلام قلاوند گفت: ۳۰ موکب برای خدمت رسانی به زائران حسینی در ایام اربعین در سطح شهرستان اندیمشک برپا شده است.

حجت الاسلام غلام قلاوند، مسؤول ستاد اربعین حوزه علمیه سفیران بقیه الله اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه مدرسه در سه سال  اخیر یاور مرکز استان در ایام اربعین برای اسکان طلاب است، خاطرنشان کرد: امسال تنها اسکان طلاب متأهل صورت خواهد گرفت و در این باره 20 اتاق در نظر گرفته شده تا هر کدام از طلاب به همراه خانواده در آنجا مستقر شوند.

مسؤول ستاد اربعین حوزه علمیه سفیران بقیه الله اندیمشک با اشاره به اینکه سالن بزرگ مدرسه برای اسکان طلاب مجردی که عازم کربلا هستند، اختصاص پیدا کرده است، عنوان داشت: افزون بر اسکان، پذیرایی و تهیه 3 وعده غذایی برای طلاب مورد توجه قرار گرفته و در این باره موکبی راه اندازی کردیم.

حجت الاسلام قلاوند با اشاره به اینکه امسال 30 طلبه در پیاده روی اربعین شرکت می کنند، اظهار داشت: سال گذشته طلاب با حضور در چذابه، خدمت رسانی به زوار را در فهرست فعالیت ها قرار دادند و در ادامه نیز عازم کربلا شدند اما امسال با توجه به راه اندازی موکب مدرسه و حضودر مواکب شهرستان، اعزام به چذابه صورت نگرفت.

وی با اشاره به فعالیت 30 موکب شهرستان و تلاش های ستاد اربعین حوزه برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی گفت: طلابی در مواکب فعالیت دارند که در بدو مشاهده طلاب و روحانیانی که عازم کربلا هستند، آنها را به سوی مدرسه برای اسکان راهنمایی می کنند.

مسؤول ستاد اربعین حوزه علمیه سفیران بقیه الله اندیمشک  ادامه داد: در شهرستان، حوزه امام صادق(ع) برای اسکان طلاب مجرد و حوزه سفیران برای اسکان طلاب متأهل در نظر گرفته شده است البته تاکنون اسکانی صورت نگرفت.

مسؤول ستاد اربعین حوزه علمیه سفیران بقیه الله اندیمشک  بیان داشت: روز گذشته ای جلسه ای پیرامون اسکان زائران و راه اندازی پارکینگ و تهیه ملزومات پذیرایی و اسکان برگزار شد./9456/ت310/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات