۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۲۳۱۳۳
در مرز چذابه؛

موکب علی بن موسی الرضای مدرسه علمیه رضویه آماده اسکان زائران است

موکب علی بن موسی الرضای مدرسه علمیه رضویه آماده اسکان زائران است
حجت الاسلام ساعدی گفت: امسال نیز چون سال‌های گذشته، موکب علی بن موسی الرضای مدرسه علمیه رضویه آماده اسکان و پذیرایی از طلاب و غیر طلاب در مرز چذابه است.
حجت الاسلام عیسی ساعدی، مدیر مدرسه رضویه هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تشکیل ستاد اربعین حوزه علمیه رضویه اظهار داشت: امسال نیز چون سال‌های گذشته، موکب علی بن موسی الرضای مدرسه آماده اسکان و پذیرایی از طلاب و غیرطلاب در مرز چذابه است.

مدیر مدرسه رضویه هویزه با بیان اینکه موکب برای اسکان طلاب و خانواده هایشان آماده خدمت رسانی خواهد بود، عنوان داشت: موکب تاکنون راه اندازی نشده و به محض صدور مجوز تردد ماشین بلافاصله وسایل مورد نیاز به چذابه ارسال و موکب در اسرع وقت برپا می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه به احتمال زیاد مجوز تردد امروز صادر خواهد شد، گفت: با این اوضاع، تا فردا موکب علی بن موسی الرضا برپا می‌شود هر چند که تهیه پارکینگ برای ماشین‌های طلاب و روحانیان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام ساعدی بیان داشت: طلاب مدرسه افزون بر کمک در اسکان طلاب و غیرطلاب سایر خدمات از قبیل اقامه نماز جماعت در همه مواکب، پاسخگویی به شبهات، پخت و توزیع وعده‌های غذایی، اذان گویی، پذیرایی با چای و قهوه از زائران را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه محل پارکینگ تا دو روز دیگر مشخص خواهد شد، خاطرنشان کرد: طلابی که در مرز چذابه حضور پیدا می‌کنند برای اطلاع از مکان پارکینگ و موکب با شماره ۰۹۱۶۹۱۷۴۲۳۵ تماس داشته بگیرند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات