۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۲۳۱۴۸
وزیر ورزش و جوانان در بیرجند:

پروژه ریلی، مسیر توسعه و فرآیند توسعه شرق کشور را سرعت بیشتری می‌دهد

پروژه ریلی، مسیر توسعه و فرآیند توسعه شرق کشور را سرعت بیشتری می‌دهد
وزیر ورزش و جوانان گفت: ریل شرق کشور سبب می‌شود تا مسیر توسعه و فرآیند توسعه شرق کشور سرعت بیشتری بگیرد و شور و نشاط در این منطقه مرزی و محروم ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی راه آهن بیرجند به یونسی اظهار داشت: این قطعه ریلی کشور با تلاش دولت و نمایندگان مجلس در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: امیدواریم با تامین منابع مالی و اعتبارات لازم این پروژه‌های بزرگ و مهم ریلی کشور به بهره برداری برسد و در این جهت نیز خراسان جنوبی به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ریل شرق کشور سبب می‌شود تا مسیر توسعه و فرآیند توسعه شرق کشور سرعت بیشتری بگیرد و شور و نشاط در این منطقه مرزی و محروم ایجاد خواهد شد.

سلطانی فر تصریح کرد: پروژه راه آهن شمال به جنوب نیز یکی از مهم ترین پروژه‌های کشور محسوب می‌شود و این کریدور یکی از مهم‌ترین محورهای ارتباطی اروپا با اقیانوس هند است.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: راه آهن امروز پیشرفت‌های خوبی دارد و از قاین تا گناباد کلنگ زنی شده است.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: این پروژه نیز جایگاه بین المللی دارد و باید زودتر از این راه آهن در این منطقه شکل می‌گرفت و خراسان جنوبی تاکنون از زیرساخت مهم راه آهن محروم بوده است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات