۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۲۳۱۵۰
حجت الاسلام غلامی:

بیان قصه های قرآنی شیوه تربیتی صحیح برای تربیت نسل جدید است

بیان قصه های قرآنی شیوه تربیتی صحیح برای تربیت نسل جدید است
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بر ضرورت تربیت نسل جدید و کمک برای رشد و تعالی جامعه تأکید کرد و گفت: بیان قصه های قرآنی از شیوه های تربیتی صحیح نسل جدید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در آیین افتتاحیه جشنواره قصه‌گویی لرستان که در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان خرم آباد برگزار شد، گفت: این جشنواره فرصتی مناسب برای تبیین و ترویج قصه های قرآنی و توجه خانواده ها به این مهم است.

وی با بیان اینکه قصه‌گویان و داوران جشنواره رسالت سنگینی بر دوش دارند، افزود: بهره گیری از قرآن و قصه های قرآنی مهم ترین عامل در تربیت و پرورش فکری کودکان بوده و قصه گویان باید توجه بیشتری داشته باشند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تدوین و چاپ داستان کتاب «قصه‌های قرآنی من» به خوبی انجام شده است و بیان قصه های قرآنی شیوه تربیتی صحیح برای تربیت فرزندان و نسل جدید است.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از کانون‌ های پرورش فکری بیان کرد: حمایت از این کانون ها به یک مطالبه برای دستگاه‌ها تبدیل کرده‌اند‌ و باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام غلامی افزود: برای حاکم شدن تربیت صحیح در کانون خانواده و رشد و تعالی فرزندان و آینده جامعه باید تلاش کرد که بیان قصه های قرآنی در خانواده ها نهادینه شود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات