۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۲۳۱۶۴
مدیر مدرسه علمیه خواهران کوهدشت:

تلاش و پشتکار لازمه رسیدن به اهداف طلبگی است

تلاش و پشتکار لازمه رسیدن به اهداف طلبگی است
مدیر مدرسه علمیه خواهران کوهدشت تلاش و پشتکار را لازمه رسیدن به هدف طلبگی خواند و گفت: توجه به این مهم سردرگمی در حوزه را از بین می برد.

سمیه امرایی، مدیر مدرسه علمیه خواهران کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) کوهدشت در سطح دو در حال فعالیت و پرورش طلاب است.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی و جذب طلبه های جدید الورود افزود: امسال از بین 40 داوطلب ورود به حوزه علمیه خواهران کوهدشت، پس از گزینش و تحقیق میدانی و برگزاری آزمون ها 22 نفر جذب این مدرسه شده است.

امرایی یادآور شد: هم اکنون حدود 90 طلبه خواهر و بومی شهرستان کوهدشت در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) مشغول تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند.

وی با اشاره به اینکه طلابی که جذب حوزه شده اند، از توانایی و استعداد طلبگی برخوردار هستند و با توجه به شور و انگیزه ای که برای تحصیل بین طلاب وجود دارد، امکان سردرگمی بین این افراد وجود ندارد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران کوهدشت ادامه داد: برای تقویت و هدایت طلبه ها به سمت هویت طلبگی حوزه علمیه رسالت خطیری بر دوش دارد و باید از شیوه های نوین و کارآمد استفاده کند و استعداد طلبه را در زمینه های مختلف کشف، شکوفا و به سمت نیاز جامعه و هدف حوزه هدایت کند.

وی عنوان داشت: استفاده  از تجربه اساتید و بزرگان حوزه، برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی مختلف و مرتبط با هدف و خروجی حوزه می تواند در این زمینه مؤثر باشد.

امرایی تصریح کرد: طلاب نباید وقت خود را بیهوده بگذرانند، بلکه برای انجام وظیفه ای که همان تحصیل و تهذیب است، تلاش کنند و پشتکار داشته باشند تا به هدف خود برسند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
در گذشته وسایل ارتباط جمعی، قدرت‌های سلطه گر و ظالم نبودند تا آب را گل آلود کنند و ماهی بگیرند، آن زمان قدرت در کف اسلام و مسلمانان بود.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
اطلاع رسانی از مدارس خواهران ادامه دار باشد.
0
0