۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۲۳۱۶۷
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد؛

تامین اعتبار ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی کشور در سال جاری

تامین اعتبار ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی کشور در سال جاری
تابش گفت: در حال حاضر برای ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در سال جاری تامین اعتبار شده است و این اعتبارات نیز در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از طرح هادی روستای محمودآباد بهدان بیرجند اظهار داشت: در ساخت و ساز مسکن‌های روستایی هیچگونه مشکلی برای تامین اعتبارات آن نداریم.

وی گفت: در حال حاضر نیز برای 200 هزار واحد مسکن روستایی در سال جاری تامین اعتبار شده است و این اعتبارات نیز در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: در حال حاضر نیز 50 هزار واحد قرارداد امضا شده و اگر مردم برای دریافت وام‌ها اقدام کنند می‌توانند با استفاده از سایر کمک‌ها بنیاد مسکن خانه‌های خود را مقاوم کنند.

تابش با بیان اینکه در این راستا نیز تفاهم‌نامه‌هایی با نهادهای کمیته امداد و سازمان بهزیستی امضا کردیم، تصریح کرد: خانه‌های روستایی باید معیشت محور شوند.

وی ادامه داد: به دنبال توسعه صنایع دستی و احداث واحدهای معیشت‌محور هستیم که این موضوع به صورت پایلوت در روستای محمودآباد بهدان انجام می‌شود.

همچنین علی اصغر آسمانی مقدم، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در این جلسه گفت: طرح هادی روستای محمودآباد بهدان به نمایندگی از طرح هادی روستایی استان افتتاح شده که یک هزار و 686 خانوار و 5 هزار و 785 نفر از این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی افزود: با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور امروز 33 هزار و 420 مین مسکن روستایی استان به بهره برداری می‌رسد و اعتبار مورد نیاز پروژه‌های مسکن روستایی استان 608 میلیارد تومان است./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات