۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۲۳۱۷۳
آیت الله مصباح یزدی:

رهبری به جامعیت حضرت آیت الله خامنه ای در دنیا نداریم

رهبری به جامعیت حضرت آیت الله خامنه ای  در دنیا نداریم
رییس مؤسسه امام خمینی(ره) با اشاره به تدابیر عالی رهبر انقلاب گفت: در جهان، رهبری نداریم که تدابیری اینگونه جامع داشته باشد و هیچ رهبری قابل مقایسه با ایشان نیست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، با اشاره به اهمیت حکومت اسلامی، اظهار کرد: خداوند را شکر می کنیم که پس از 14 قرن از ظهور اسلام، حکومت مقتدر اسلامی شکل گرفت و این نمونه در دنیا ثابت کرد که یک حکومت اسلامی در عصر کنونی می تواند جامعه را مدیریت کند.

وی ادامه داد: خداوند را شکر می کنیم که پس از ارتحال امام خمینی(ره)، جانشین شایسته ای برای ایشان نصیب ما کرد که مایه افتخار ایران زمین است، ما رهبری داریم که کشورهای دیگر به تبعیت از ایشان افتخار می کنند.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: خداوند برای رهبر معظم انقلاب، یارانی مقدر فرمود که اهداف ایشان را محقق کنند و مایه سعادت مردم باشند.

آیت الله مصباح یزدی، برآیند کلی نظام اسلامی را مثبت و رو به بالا دانست و تصریح کرد: امیدواریم که نظام ما روز به روز پیشرفت کند و بایستی شکرگزار این نعمت باشیم.

وی ادامه داد: یکی از بزرگ ترین وظایف ما مبارزه با فسادهاست که انواع مختلف دارد، ریشه فسادها به 2 عامل اصلی برمی گردد؛ یک عامل نادانی و عامل دیگر این است افرادی می دانند، ولی ترس از دست دادن منافع دارند.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: برای مبارزه با مفاسد باید افراد تعلیم و مورد تربیت قرار بگیرند تا به وظایف خود عمل کنند،فعالیت های بسیار مثبتی براساس تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این راستا انجام شده؛ در جهان، رهبری نداریم که تدابیری این گونه جامع داشته باشند و هیچ رهبری قابل مقایسه با ایشان نیست.

آیت الله مصباح یزدی، تقویت روحیه خدا خواهی را ضروری دانست و تصریح کرد: روحیه خودخواهی موجب مفاسد می شود و باید مدیران روحیه تقوا را در نیروهای خود تقویت کنند تا با اخلاص کامل به وظایف خود عمل کنند.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه صفا، اخلاق و صمیمیت به وضوح در نیروی انتظامی دیده می شود، تصریح کرد: خالصانه عرض می کنم، نیروی انتظامی نعمت بزرگی است که خداوند به ما عطا کرده و از این بابت خدا را شاکر بوده و همه باید به این نیرو کمک کنند.

در ادامه این دیدار، سردار حسین اشتری نیز با اشاره به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی، اظهارکرد: یکی از برنامه‌های این هفته دیدار با مراجع عظام تقلید و علما است تا از رهنمودهای آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی امنیت در عرصه‌های مختلف به صورت هوشمندانه حضور دارد، امنیت کنونی به دلیل خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و نیروی انتظامی در این عرصه شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور به اقدامات ناجا در کمک به سیل زدگان و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند"در قضیه سیل هم بحمدالله نیروی انتظامی خوش درخشید و خوب خدمت کرد"، افزود: این نیرو در حوادث مختلف با روحیه جهادی به مردم خدمت می‌کند.

سردار اشتری در ادامه اظهار کرد: نیروی انتظامی در مراسم های مختلف با کمک مردم برای حفظ امنیت حضور داشت بحمدالله در سال جاری با وجود تهدیدات، هیچ مشکل امنیتی در ماه محرم رخ نداد، نیروی انتظامی در اربعین حسینی(ع) نیز به صورت شاخص عمل می‌کند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی دارای جایگاه خاصی نزد مردم بوده و به دنبال ارتقاء این جایگاه هستیم، خاطرنشان کرد: امسال تعداد زائران از ابتدای ماه محرم تا هفتم ماه صفر نسبت به سال گذشته 4 برابر شده و برای تسهیل تردد زائران و امنیت آنها آماده هستیم.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
کاظم صدری
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
آقای مصباح ذوب در رهبری هستند
0
0