۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۲۳۱۷۴
آیت الله علوی گرگانی:

نیروی انتظامی در راستای منویات رهبری و آرمان انقلاب حرکت کند

نیروی انتظامی در راستای منویات رهبری و آرمان انقلاب حرکت کند
حضرت آیت الله علوی گرگانی نیروی انتظامی را پیرو رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: پلیس باید به سمت هوشمند بودن حرکت کند، چون چنین راهبردی به نفع جامعه است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که مسؤولیت پلیس بزرگ است، اظهارداشت: افراد با هر حرکت ناهنجاری که در کشور رخ دهد، به سراغ نیروی انتظامی رفته و کمک می خواهند.

وی ادامه داد: جمعیت میلیونی زائران اربعین حسینی مسؤولیت پلیس را سنگین تر کرده چون تامین امنیت این تعداد از زائران مهم است.

وی در ادامه افزود: باید مسؤولیت سنگین نیروی انتظامی به پرسنل این نیرو گوشزد شود، سخنرانی های فرماندهان پلیس در این خصوص مهم است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی، نیروی انتظامی را پیرو رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: پلیس باید به سمت هوشمند بودن حرکت کند، چون چنین راهبردی به نفع جامعه است، انتظار داریم که گزارش های خوبی در این خصوص در آینده به دست ما برسد.

وی ادامه داد: مراجع عظام تقلید دعاگوی نیروی انتظامی هستند، این نیروها باید همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و یاری دهنده انقلاب اسلامی باشند.

در ابتدای این دیدار نیز سردار اشتری فرمانده ناجا با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی اظهار داشت: این نیرو به سمت مجاهدت بیشتر گام برداشته است و در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و حفاظت از ارزش های انقلاب خط شکن است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی بیشترین خدمت را به مردم ارائه می دهد و این مسئله به خصوص در ایام اربعین مشهود است، این که خدمتگزار زائران امام حسین(ع) باشیم را نعمت می دانیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه خاطرنشان کرد: جمعیتی که امسال به سفر اربعین می روند، بیشتر از سال های گذشته است.

سردار اشتری با بیان این که پلیس در سراسر کشور برای حفظ مال و جان مردم خدمت می کند، افزود: پلیس هوشمند امین مردم است و ما به دنبال حرکت به سمت پلیس در تراز اسلامی بوده و در این جهت حرکت می کنیم.

محمد قمین
ارسال نظرات