۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۶۲۳۱۹۲

به کوری چشم نومیدان، عشق حسین ما را در کنار هم نگه می دارد

به کوری چشم نومیدان، عشق حسین ما را در کنار هم نگه می دارد
در حاشیه تظاهرات اعتراضی مردم عراق، مگس های الکترونیک عربستان در کنار ویروس های صدام و هم قطاران داعشی، جنگی خیالی بین ایران و عراق درست کردند

به گزارش خبرگزاری رسا، مراکز و مؤسسه هایی که فعالیت کاربران فضای مجازی توئیتر را رصد می کنند دریافتند که هشتگ "#العراق_تنتفض" (عراق برمی خیزد) با تای تأنیث، در روزهای اخیر، ترند جهانی شده است. آنها دریافتند که 93 درصد از توئیت ها از داخل عربستان بوده است در حالی که فقط 7 درصد سهم هشتگ "#العراق_ينتفض" (عراق بر می خیزد) (به طور مذکر) بوده است. نکته جالب توجه در هشتگ اول کلمه عراق مؤنث آمده است که این نشان می دهد که منبع این هشتگ از داخل کشورهای حاشیه خلیج فارس و کار مگس های الکترونیک بوده است.

اغلب توئیت های سعودی مردم عراق را به خشونت و هرج و مرج و خرابکاری و طرح شعار براندازی دولت منتخب و دموکراتیک این کشور تشویق می کردند. روشن است که این شعارها، شعار بازماندگان رژیم صدام و مزدوران سعودی و سفارت آمریکا بوده است؛ یعنی همان کسانی که به درون تظاهرات مسالمت آمیز مردمی نفوذ کرده و آن را به سمت خشونت و آتش زدن مراکز دولتی و اماکن عمومی و دارایی های شخصی سوق دادند. حتی برخی از آنها به روی مردم و نیروهای امنیتی سلاح کشیدند تا اوضاع را هر چه بیشتر بحرانی کنند.

بازماندگان رژیم صدام سعی کردند با جعل عکس و فیلم و راه انداختن تظاهرات در مقابل سفارت های عراق در خارج از کشور، این تظاهرات مردمی مسالمت آمیز را یک "انقلاب" نشان دهند. حال آنکه این قبیل اقدامات و تحرکات جز در شبکه های ماهواره ای سعودی مثل "العربیه" و شبکه اماراتی مثل "اسکای نیوز" و شبکه های مزدوری مثل "الشرقیه"، "البغدادیه"،"الرافدین"، "دجله" و "التغییر" به عنوان صدای بعثی های منفور و طرد شده، بازتاب نداشت؛ ملت عراق تاریخ ننگین این عناصر این شبکه ها همچون انور الحمدانی، غیث التمیمی، استیفان نبیل، هاشم العقابی، فائق دعبول و احمد البشیر و نظایر آنها را در خدمت به بازماندهای صدام و سفارت آمریکا و سپس آل سعود می شناسند.

این اولین باری نیست که بازماندهای صدام و سفارت آمریکا و عربستان می کوشند در روابط و پیوند تاریخی بین دو ملت خلل ایجاد کنند. هر بار که ملت عراق درباره موضوعی تظاهرات می کنند این باند ورشکسته را می بینیم که بر اساس توهمات خود سعی می کنند با طرح شعارها و جعل اسناد و لو در سطوح محدود، از فضای موجود بهره برداری کرده و به پیوند دو ملت آسیب بزنند. حال آنکه ایده و آرزوهایشان در حد همان آرزو در سر خودشان باقی می ماند و تاکنون راه به بیرون پیدا نکرده و از این به بعد هم پیدا نخواهد کرد.

نکته جالب توجه در مورد این حوادث، این است که مگس های الکترونیک عربستان و ویروس بازمانده های صدام و داعش و تکفیری ها این بار در حاشیه تظاهرات مسالمت آمیز مردم عراق و درست چند روز قبل از سالگرد اربعین امام حسین علیه السلام دست به کار شده اند. این مزدوران کینه بی پایانی از این مراسم به دل دارند؛ آنها تصور می کنند که می توانند با ایجاد سر و صدا و جنگ خیالی بین پیروان و عاشقان اهل بیت (ع) باعث کاهش تعداد زائران امام حسین شده و از این طریق در میدان جنگی که آن را باخته اند اندک پیروزی به دست آورند.

چند روزی بیشتر به سالگرد اربعین امام حسین (ع) نماینده است و این مراسم می تواند پاسخی رعد آسا و قدرتمندانه به صدای بال مگس های سعودی و زوزه بازمانده های صدام باشد؛ زائران امام حسین علیه السلام اعم از عراقی و ایرانی و دیگر شیعیان جهان در حرکت به سمت کربلا، همه حقه ها و نیرنگ ها و دروغ های آنها را زیر پا له می کنند. عراق حسین هیچ گاه به محور بردگان آمریکا و "اسرائیل" نخواهد پیوست. کما اینکه از امروز به بعد هیچ جایی برای بعثی ها و وهابیها نخواهد بود تا زمانی که زمین خدا به دست بندگان خدا بیفتد.

همه این جمله هایی را که ما در اینجا گفتیم، رهبر انقلاب اسلامی، آیت الله خامنه ای در توئیتی مختصر در چهار سطر این چنین ذکر کردند: "ایران و عراق دو ملتی هستند که تن ها و دلها و جانهایشان به وسیله ایمان بالله و محبت به اهل‌ بیت و حسین‌ بن‌ علی متصل به یک دیگرند؛ روز به‌ روز هم این اتصال زیاد خواهد شد.

دشمنان سعی بر تفرقه دارند امّا نتوانسته اند و توطئه‌ آنان اثری نخواهد کرد." #الحسين_يجمعنا".

جمال كامل

ارسال نظرات