۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۲۳۲۶۳
حجت الاسلام آذرافروز خبر داد؛

آغاز بکار سطح ۳ مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان

آغاز بکار سطح ۳ مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان
مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان گفت: هفته گذشته کلاس‌های درسی سطح ۳ حوزه علمیه با حضور ۱۲ طلبه در ساختمان شهید ترابی برگزار شد.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به راه اندازی مدرسه سطح ۳ سفیران بقیه الله اندیمشک اظهار داشت: مکان برگزاری کلاس‌های سطح ۳ در ساختمان وقفی از سوی خانواده شهید سردار ترابی است که برای فعالیت های قرآنی و گسترش مسائل دینی و معارف اهل بیت (ع) وقف شده است.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با بیان اینکه از هفته گذشته کلاس‌های درسی سطح ۳ به صورت رسمی آغاز شده است، عنوان داشت: ۱۲ طلبه فارغ التحصیل سطح ۲ مدرسه اکنون در مقطع ۳ پس از گذراندن مراحل گزینش به تحصیل اشتغال دارند.

این مقام مسؤول بیان داشت: طلابی که در سطح ۳ به تحصیل اشتغال دارند افزون بر تحصیل در سطح ۳ در امور تبلیغی در مدارس، مساجد و طرح‌های هجرت مناطق مختلف شهرستان حضور فعالی دارند.

حجت الاسلام آذرافروز با بیان اینکه طلاب افزون بر تبلیغ در امر تحصیل و مبارزه با جریان‌های انحرافی و فرق ضاله مقابله می‌کنند، گفت: طلاب با حضور در کنار مردم افزون بر در دسترس بودن، پاسخگوی سؤالات دینی و اعتقادی هستند.

وی خاطرنشان کرد: امسال یک قرارگاه دانش آموزی در مدرسه شکل گرفت تا همکاری منسجمی با آموزش و پرورش صورت بگیرد و از رهگذر چنین همکاری افزون بر همگرایی حوزه و آموزش و پرورش، بتوانیم شبهات پمپاژ شده از سوی رسانه‌های دشمن علیه دانش آموزان را پاسخگو باشیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات