۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۲۳۲۷۰
حجت الاسلام فردآقایی خبر داد؛

اعزام ۲۶۰ مبلغ تبلیغات اسلامی خوزستان به شلمچه و چذابه

اعزام ۲۶۰ مبلغ تبلیغات اسلامی خوزستان به شلمچه و چذابه
مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان از اعزام ۲۶۰ مبلغ در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۷ مهرماه به دو مرز شلمچه و چذابه خبر داد.
حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی از اعزام مبلغان به دو مرز شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: اقامه نماز، بیان آداب زیارت و پاسخگویی به سوالات اعتقادی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توجه به خانواده از فعالیت های مبلغان است.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: اعزام مبلغ از بازه زمانی ۱۷ تا ۲۷ مهرماه و با حضور ۲۶۰ مبلغ صورت می‌گیرد که در این باره همه شهرستان‌ها اعلام همکاری در زمینه اعزام مبلغ کردند و ما نیز برنامه ریزی‌های مورد نیاز را انجام و به شهرستان‌ها اعلام کردیم.

حجت الاسلام فردآقایی با بیان اینکه اعزام مبلغان به دو مرز شلمچه و چذابه برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود اضافه کرد: از فردا در هر کدام از مرز‌ها ۲۰ مبلغ حضور پیدا خواهند کرد، اما با افزایش زائران بر تعداد مبلغان افزوده می‌شود البته مدت زمان هر مبلغ برای حضور ۳ روز است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در مرز‌های شلمچه و چذابه و عراق موکبی به نام خود ندارد، تصریح کرد: هیأت‌های مذهبی به برپایی مواکب اقدام می‌کنند و در این باره تسهیل گری نقش سازمان برای برپایی مواکب است، ناگفته نماند سازمان برای مبلغان در مسیر پیاده روی اربعین، مطالب محتوایی مفید و خلاصه شده‌ای با موضوع بیانیه گام دوم و خانواده تهیه شده است.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: امسال برنامه‌ای رسمی برای اعزام مبلغ از استان برای مواکب ایرانی مستقر در عراق نداریم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات