۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۲۳۲۷۳

فعالیت خودجوش طلاب مدرسه سیدالشهدای خرمشهر در موکب ها

فعالیت خودجوش طلاب مدرسه سیدالشهدای خرمشهر در موکب ها
حجت الاسلام موسی پور گفت: طلاب مدرسه سیدالشهدای خرمشهر به صورت خودجوش در مواکب مستقر و شبانه روز مشغول خدمت هستند.
حجت الاسلام محمدحسن موسی پور، مسؤول اجرایی مدرسه سیدالشهدا خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اعزام مبلغ در مواکب مرز شلمچه اظهار داشت: مبلغان در مواکب به اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به شبهات، احکام شرعی و تبیین آداب زیارت می‌پردازند هر چند که خود طلاب به صورت خودجوش در مواکب مستقر و شبانه روز مشغول خدمت هستند.

مسؤول اجرایی مدرسه سیدالشهدا خرمشهر با بیان اینکه در ایام اربعین همه کادر، اساتید و طلاب مدرسه با تمامی امکانات خدمت رسان زائران خواهند بود، خاطرنشان کرد: در زمینه اعزام به خارج، نداریم، اما بسیاری از طلاب به عنوان زائر در کربلا حضور خواهند داشت و از آنجا که عرب زبان هستند فعالیت‌های تبلیغی را در طول مسیر پیاده روی انجام می‌دهند.

حجت الاسلام موسی پور با بیان اینکه یکی از طلاب در حرم امام حسین (ع) به خادمی می‌پردازد، ادامه داد: مدرسه برای سومین سال پیاپی به راه اندازی ستاد اربعین اقدام کرده و در این باره با آمادگی کامل حجره‌ها و مَدرَس‌ها را برای پذیرایی از طلاب و روحانیان آماده کرده است ضمن اینکه پارکینگ بزرگی برای نگهداری ماشین‌های شخصی طلاب در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به برداشته شدن ویزا و حضور چند برابری طلاب زائر ادامه داد: موکبی در مرز شلمچه راه اندازی نکردیم و موکب مدنظر را در مدرسه برپا نمودیم البته در ارتباط با مواکب مختلف، بیان داشتیم طلاب علاقه‌مند به خدمت در مرز قادر به حضور در مواکب مرزی هستند.

مسؤول اجرایی مدرسه سیدالشهدا خرمشهر گفت: فضای امنی برای طلاب و خانواده هایشان که مدرسه را برای اسکان انتخاب کردند، فراهم کردیم و امیدواریم در بازگشت از زیارت نیز برای استراحت به مدرسه بازگردند تا شاهد حوادث ناخوشایند در طول مسیر نباشیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات