۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۲۳۳۴۶

برگزاری "پویش اربعین اندوه"

برگزاری
علاقه مندان به شرکت در این پویش می توانند وارد صفحه این پویش در سایت نیستان شوند و احساس قلبی و تجربیات خود را از خوندن کتاب ها در پویش بنویسند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انتشارات کتاب نیستان با همکاری کتاب پلاس پویش اربعین اندوه را برگزار می‌کند.

اربعین حسینی پر از شوق برداشتن گام‌هایی در مسیر حسین است، از این رو انتشارات نیستان با همکاری کتاب پلا س پویش «اربعین اندوه» را برای تمام دوست داران حسینی برگزار می­کند.

در این پویش کتاب خوانی ۷ کتاب «پدر، عشق و پسر»، «نامیرا»، «سقای آب و ادب»، «سه روایت از مردی که خدا دوست داشت او را کشته ببیند»، «فصل شیدایی لیلاها»، «ماه به روایت آه» و «ازدحام بوسه» که همه آن‌ها  نگاهی به واقعه عاشورا دارند در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند وارد صفحه این پویش در سایت نیستان شوند و احساس قلبی و تجربیات خود را از خوندن کتاب‌ها در پویش بنویسند.

همچنین از طریق موارد زیر می‌توانند در این پویش مشارکت نمایند:

خرید کتاب و ثبت کد برچسب کتاب در سامانه پویش

ثبت دیدگاه و احساس قلبی و واگویه‌های خود در صفحه کتاب پویش

دعوت دوستان به این پویش

 اخذ نظرات دیگران راجع به مطلب شما در زیر کتاب   

پاسخ به نظرات دیگران

به میزان مشارکت عزیزان به برندگان جوایز معنوی از جمله: کمک هزینه سفر به کربلا، مشهد و اماکن مقدس به نفرات اول تا سوم و به نفرات چهارم تا دهم نیز  بن خرید کتاب از انتشارات نیستان نیز اهدا می‌شود.

این پویش از ۱۴ مهر شروع می‌شود و  تا هفته کتاب و کتاب خوانی ادامه دارد و در هفته اول این جشنواره کتاب‌های پویش با ۲۰ درصد تخفیف با ارسال رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا از  خبر‌های مربوط به پویش اندوه اربعین با خبر بشوید. /ت ۳۰۳/ش
ارسال نظرات