۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۲۳۳۷۱

فعالیت خانواده‌های طلاب مدرسه امام صادق اندیمشک در مواکب حسینی

فعالیت خانواده‌های طلاب مدرسه امام صادق اندیمشک در مواکب حسینی
حجت الاسلام میرعالی با اشاره به فعالیت‌های خودجوش طلاب، گفت: خانواده‌های طلاب دوشادوش طلاب در مواکب، مشغول خدمت رسانی به زائران هستند.
حجت الاسلام میرعالی، مسؤول ستاد اربعین حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به راه اندازی موکب خدمت رسانی مدرسه به زائران اظهار داشت: مدرسه آماده اسکان طلاب مجرد است و در این باره در انتظار حضور طلابی از سراسر کشور هستیم که در چند روز گذشته مدرسه را برای اسکان انتخاب کردند.

مسؤول ستاد اربعین حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک با بیان اینکه تجهیزات و ضروریات مورد نیاز برای اسکان زائران فراهم شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ کمک نقدی و غیرنقدی صورت نگرفته است، اما علی رغم همه محدودیت ها، پارکینگ برای وسایل نقلیه طلاب آماده می‌باشد.

حجت الاسلام میرعالی با بیان اینکه در صورت نیاز پذیرای طلاب به همراه خانواده هایشان خواهیم بود، ادامه داد: فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی طلاب با توجه به اینکه شهرستان اندیمشک مبدأ ورود زائران است، فقط در مواکب شهرستان صورت می‌گیرد؛ از این رو به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه برای اربعین اعزام مبلغ نداریم.

وی عنوان داشت: برخی طلاب به صورت خودجوش با حضور در مرز چذابه در قالب موکب شهدای اندیمشک مشغول خدمت رسانی به زائران هستند، اما اعزام رسمی مبلغ از سوی مدرسه صورت نگرفته است.

مسؤول ستاد اربعین حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک بیان داشت: محور فعالیت‌های طلاب در مواکب منحصر در فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی نیست ضمن اینکه خانواده‌های طلاب نیز دوشادوش طلاب در مواکب، مشغول خدمت رسانی به زائران هستند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات