۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۶۲۳۳۹۹

فراخوان ثبت نام در دوره تربیت مروج تفسیر قرآن کریم

فراخوان ثبت نام در دوره تربیت مروج تفسیر قرآن کریم
فراخوان ثبت نام در دوره تربیت مروج تفسیر قرآن کریم از سوی اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم طیبه سادات طباطبایی گفت: دوره‌تخصصی تربیت مروج قران کریم به همت اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نیمسال اول ۹۸ برگزار می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی افزود: با توجه به ضرورت ارائه معارف قرآن کریم و تأکید رهبر معظم انقلاب مدظله العالی بر این امر مهم، اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با هدف ارتقای توانمندی طلاب در تبیین معارف قرآن کریم، دوره‌ تخصصی تربیت مروج تفسیر قرآن کریم را در ترم جاری فراخوان کرده است و طلاب می‌توانند جهت شرکت در این دوره‌ ثبت نام کنند.

وی افزود: این دوره با همکاری ستاد عالی تفسیر قرآن کریم زیر نظر استاد حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی و با حضور اساتید مجرب و با سرفصل‌هایی نظیر قالب‌های بیان تفسیر، اصول و قواعد کاربردی، روش برداشت از قرآن مجید، روش دسته‌بندی آیات قرآن کریم، روش ترجمه قرآن و نقدآموزی بر ترجمه‌های موجود برگزار می‌شود.

طباطبایی مهلت ثبت نام در این دوره‌ را تا ۲۵ مهرماه ۱۳۹۸ عنوان کرد و اظهار داشت: ثبت نام این دوره همزمان با سایر دوره‌های اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تنها از طریق مراجعه به سامانه http://qh.jz.ac.ir امکان‌پذیر است.

در صورت نیاز به همراهی در مراحل ثبت نام یا پرسشی پیرامون این دوره، با شماره تلفن‌  ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرید و یا به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی مراجعه کنید.

جهت اطلاع از جدول زمان بندی دوره تربیت مروج تفسیر و سایر دوره‌های اداره این پیوند را فعال کنید./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات