۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۶۲۳۴۴۴
حجت الاسلام اسماعیل زاده خبر داد؛

انتخاب ۲۳ اثر برگزیده در چهارمین جشنواره استانی علامه حلی مازندران

انتخاب ۲۳ اثر برگزیده در چهارمین جشنواره استانی علامه حلی مازندران
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به پایان کا بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی، گفت: از میان آثار ارسالی، ۲۳ اثر برگزیده شدند.
حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به پایان کا بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی، گفت: از میان آثار ارسالی ۲۳ اثر برگزیده و ۳۲ اثر نیز شایسته تقدیر شدند.
 
وی تعداد کل آثار رسیده به دبیرخانه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی مازندران را ۷۴۰ اثر اعلام کرد و افزود: در این تعداد آثار ۱۸۵ اثر به مرحله استانی راه پیدا کرده است.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که آثار ارسالی در ابتدا به صورت مدرسه‌ای مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، بیان داشت: پس از پالایش اولیه آثار برتر به دبیرخانه جشنواره در استان ارسال شد.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که غالب این آثار ارسالی از سوی دو استاد مورد ارزیابی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: آثاری که امتیاز بالای ۸۰ را کسب کردند در جلسات گروه علمی بررسی و آثار برگزیده هر گروه به شورای علمی جشنواره ارسال شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران از ارسال آثار برگزیده این جشنواره به منظور شرکت در جشنواره علامه حلی کشور خبر داد و تصریح کرد: از آثار برگزیده و شایسته تقدیر در مراسم اختتامیه این جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده در ادامه سخنان خود با بیان این که مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی مازندران، آبان ماه امسال برگزار خواهد شد، بیان داشت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته در طول این سال ها، کیفیت آثار ارسالی هر سال بیشتر تقویت شود.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران، جشنواره استانی علامه حلی را ظرفیت خوبی برای شناسایی استعداد‌های پژوهشی در سطح مدارس علمیه دانست و خاطرنشان کرد: این جشنواره فرصتی را برای طلاب علاقه‌مند به پژوهش در سطح مدارس علمیه فراهم کرده است.
 
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که استعداد‌های پژوهشی مناسبی در سطح مدارس علمیه وجود دارد که نیازمند شناسایی و ساماندهی است، افزود: این جشنواره فرصت شناسایی این استعداد‌های پژوهشی را فراهم کرده و معاون پژوهش حوزه علمیه استان ساماندهی طلاب پژوهشگر را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات