۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۲۳۴۴۹

مرکز مطالعات راهبردی حوزه سرباز طلبه می پذیرد

مرکز مطالعات راهبردی حوزه سرباز طلبه می پذیرد
مرکز مطالعات راهبردی حوزه و روحانیت از میان طلاب واجد شرایط و علاقه‌مند به فعالیت پژوهشی، سرباز طلبه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز مطالعات راهبردی حوزه و روحانیت از میان طلاب واجد شرایط و علاقه‌مند به فعالیت پژوهشی، سرباز طلبه می‌پذیرد.

شرایط عمومی پذیرش سرباز طلبه در مرکز مطالعات راهبردی حوزه و روحانیت آشنایی کافی کار با رایانه و نرم‌افزارهای اداری، توانایی ارتباط‌ گیری و تعامل با فرهیختگان و پژوهشگران و تعهد حداقل یکسال خدمت در این مرکز است.

از شرایط اختصاصی پذیرش در مرکز مطالعات راهبردی حوزه و روحانیت نیز می توان به تلبس به لباس مقدس روحانیت، دارا بودن مدرک سطح ۳ یا کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم اجتماعی، تاریخ و تمدن اسلامی، مطالعات سیاسی و رشته‌های مرتبط با مطلعات راهبردی، دارای پیشینه علمی و سوابق پژوهشی قابل قبول در حوزه مطالعات راهبردی حوزه و روحانیت، توانایی انجام مصاحبه‌های علمی و دارای سابقه مطالعات آماری و افکار‌سنجی اشاره کرد.

گفتنی است، طلاب متقاضی برای گذراندن دوران سربازی در مرکز مطالعات راهبردی حوزه و روحانیت، رزومه علمی و اجرایی خود را در پیام‌رسان ایتا، سروش یا واتساپ به شماره موبایل 09102044866 ارسال کنند و پس از بررسی رزومه‌های علمی با آنها تماس گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است، قید شماره تماس در روزمه علمی ضروری است./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
قیت کاغذ داره ارزون میشه.
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
احسنت
0
0