۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۲۳۴۵۹
ترافیک سنگین و روان در محور ارتباطی استان ایلام؛

مسیر ورودی شمال شهر مهران تا اطلاع ثانوی بسته شد

مسیر ورودی شمال شهر مهران تا اطلاع ثانوی بسته شد
همتی زاده با اعلام حجم سنگین ترافیک در محورهای ارتباطی استان ایلام گفت: با توجه به تردد زائران حجم ترافیک در محور ارتباطی ایلام به مهران سنگین اما روان گزارش شده است.

به گزارش خبرگزارس رسا، سرهنگ رضا همتی زاده با بیان ترافیک سنگین و روان در محورهای ارتباطی استان ایلام اظهار داشت: حضور زائران کربلای معلی در محورهای مواصلاتی استان ایلام موجب ترافیک سنگین در جاده‌های این استان شده است.

به گفته رئیس پلیس راه استان ایلام، سنگینی ترافیک با حضور عوامل پلیس راه و گشت‌های ثابت و سیار بدون ایجاد گره ترافیکی است به صورتی که در هیچ کدام از جاده‌های استان ایلام گره ترافیکی را شاهد نبوده و هیچ انسدادی در محورهای شریانی نداریم.

وی از رانندگان خواست تا با صبوری و احتیاط محورهای منتهی به مرز مهران را طی و با سرعت مطمئن رانندگی کنند و از رانندگی در هنگام خستگی و خواب آلودگی بپرهیزند.

مسیر ورودی شمالی شهرمهران تا اطلاع ثانوی بسته شد

سرهنگ ابوالفضل کهزادی در همین حال با بیان آخرین وضعیت ترافیکی شهر مهران اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم ورودی از سمت شمال به داخل شهر مهران و تراکم ترافیک در بلوار امام (ع)و همچنین عدم پاسخگوی ظرفیت معابر ،به منظور توزیع منطقی ترافیک در کلیه معابر شهر از محل کمربندی شمالی بار ورودی به سمت مدخل شرقی هدایت می شوند.

به گفته رئیس پلیس راهور استان ایلام " فعلاً برنامه‌ای برای لغو این محدودیت در دستور کار نیست؛ از رانندگان خواست برای حرکت به سمت پایانه مرزی از کمربندی واقع در ضلع شرقی مهران استفاده کنند" و بطور کلی "تردد کلیه کامیون‌های حامل اثاثیه موکب و اتوبوس‌های برون شهری در داخل شهر مهران ممنوع است".

کهزادی در ادامه یادآورشد: هم اکنون جریان ترافیک در معابر درون شهری مهران روان و عادی است ؛در حالی که تردد در مبادی ورودی سنگین و پر حجم گزارش می‌شود .

رئیس پلیس راهور استان افزود: با اشاره به شروع پیاده روی زائران در داخل مهران از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو ،مراقب زائران پیاده به خصوص در شب هنگام باشند.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات