۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۲۳۴۷۵

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب درباره حضور زنان در ورزشگاه‌

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب درباره حضور زنان در ورزشگاه‌
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای مخالفت خود با حضور زنان در ورزشگاه های مخصوص آقایان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، متن بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مخالفت با حضور زنان در ورزشگاه های  مخصوص آقایان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَرْکَنُوا إِلَی الَّذِینَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّکُمُ النَّارُ وَمَا لَکُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِیَاءَ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ

 در آستانه اربعین حسینی، تبلیغات وسیعی جهت تهیج وترغیب حضوربانوان درورزشگاه های مخصوص آقایان وفضا سازی دراین زمینه، حکایت ازنقشه های شیطانی می کند که جزحرمت شکنی وتساهل وتسامح وبه چالش کشیدن عفت وحیای عمومی جامعه، ثمری دیگرندارد.

هیچ جای تردید وشک باقی نمی ماند که دشمنان با اجیرنمودن نفوذی ها به دنبال ناتوی فرهنگی در ایران اسلامی می باشند.

حال جای سوال است که چرا دولت مردان ومسئولین ذی ربط با بی تدبیری چشم برروی احکام اسلام وقوانین مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی دراین باره فرو بسته اند؟؟؟؟

چرا بعضی ازافراد معلوم الحال برای برون رفت ازمشکلات مردم درامراقتصاد،تولید ودغدغه پاسخگویی به مشکلات کنونی با پرداختن به مباحث حاشیه ای مشکلات اساسی را فراموش کرده وبا سست نمودن باورهای اعتقادی گزینه های غیر مهم را حائز اهمیت جلوه میدهند؟؟؟

ما نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم، با یادآوری نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دیگر مراجع عظام تقلید (دام ظلهم) که ورود زنان به ورزشگاه ها و مسابقات ورزشی مخصوص آقایان را جایز نمی دانند مخالفت صریح خود را با حضور بانوان بزرگوار در ورزشگاه ها و مسابقات ورزشی ویژه آقایان اعلام می داریم و از مسئولین غیرتمند ومدیران ارشد امور فرهنگی و ورزشی میخواهیم که از خواب غفلت بیدار شوند واجازه اجرای نقشه های ضد فرهنگی دشمنان را ندهند، وبه آن دسته از افرادی که با نادیده گرفتن واقعیات به دنبال از بین بردن ارزشهای اسلامی، شان و منزلت زنان هستند هشدار می دهیم که بازیچه دشمنان نظام جمهوری اسلامی نشده و پاسدار خون شهیدان و ارزشهای اسلامی باشند.

والسلام علی من اتبع الهدی

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم

/998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رضایی نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
مجمع نمایندگان طلاب که در دفاع از ارزشهای دینی و دین و آموزه های دینی فقط و فقط به صدور بیانیه و اعلام مواضع اکتفا میکند
چرا برای ارزش حیا و عفت و گفتمان سازی حرمت و ارزش زن و قداست زن و روی زیبای زندگی گامی برنداشتند؟
مگر نه این است که هرکدام شما نماینده طلاب یک شهرستان هستید شما در قم چه میکنید؟ آیا شماها در ترویج بی عفتی و بی حیایی جامعه مقصر نیستید؟کی و کجا آموزش و ترویج آموزه های دین و ارزشها حجت را بر این جامعه نسوان تمام کردید؟که حالا طلبکارید!!!! شماها حق ندارید موضع بگیرید مگر اینکه اول تبلیغ زیبایی کرده باشید
مگر نه اینکه خودتان در درس خواندید عقاب بلابیان جایز نیست.شما کی بیان کردید که حالا از عقاب میترسانید؟!!!
برگردید کمی تفکر کنید ببینید اشکال کار شما کجاست؟سهم شما در تسریع انحراف جامعه و دهنکجی چقد است؟؟؟؟
1
0