۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۲۳۴۸۱
با حضور فرمانده کل سپاه انجام شد؛

افتتاح ۵۶۱ پروژه محرومیت‌زدایی در استان اردبیل

افتتاح ۵۶۱ پروژه محرومیت‌زدایی در استان اردبیل
آیین افتتاح ۵۶۱ پروژه محرومیت‌زدایی و مردم یاری با حضور سرلشکر سلامی در استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیین افتتاح ۵۶۱ طرح محرومیت‌زدایی و مردم یاری امروز (پنجشنبه ۱۸ مهرماه) با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان و مسئولین در اردبیل برگزار شد.

بنا بر این گزارش؛ طرح‌های محرومیت‌زدایی شامل ساخت و مرمت مسکن محرومان،خانه بهداشت، آبرسانی، مرمت راهها ،مدارس، مساجد و ایجاد جاده های بین مزارع در دهستان های محروم و سطح استان می باشد.


سرلشکر سلامی در این مراسم با بیان اینکه یکی از اولویت‌های سپاه محرومیت‌زدایی است ، گفت: سپاه همیشه در کنار مردم بوده و با تمام توان برای تحقق مطالبات مردم در مناطق محروم تلاش می‌کند.

وی افزود: خداوند منان را شاکریم که امروز در استان اردبیل هستیم و خوشبختانه شاهد اقدامات خوبی در حوزه پروژه‌های محرومیت‌زدایی در اردبیل هستیم.

فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: نگرش مثبت و سازنده‌ای در حوزه محرومیت‌زدایی در استان اردبیل وجود دارد و با تعامل و همدلی که بین مسئولان و سپاه حضرت عباس(ع) وجود دارد اقدامات خوبی انجام شده است.

سرلشکر سلامی با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی تجلی‌گاه کمک مردم به یکدیگر است.

وی بیان کرد: علاوه بر اینکه پروژه‌های بزرگ در کشور نیاز است، راه‌‌اندازی پروژه‌های کوچک نیز بسیار مهم بوده چرا که این پروژه‌ها بسیاری از مردم را خوشحال و دغدغه‌ها و مطالبات آنها را برطرف می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: برخی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی در استان اردبیل اجرا شده و ما نیز اعتبارات برای این پروژه‌ها اختصاص می‌دهیم تا این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است ؛ این پروژه ها به همت بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به انجام رسیده است.

محمد قمین
ارسال نظرات