۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۲۳۵۰۵
امام جمعه موقت بیرجند:

بصریت مهم‌ترین نیاز جامعه اسلامی در گام دوم انقلاب است

بصریت مهم‌ترین نیاز جامعه اسلامی در گام دوم انقلاب است
امام جمعه موقت بیرجند گفت: بصریت مهم‌ترین نیاز جامعه اسلامی در گام دوم انقلاب است و با کمک بصیرت می‌توان نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: امروز راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان یک مسأله مهم بوده که عالم را به خود جذب کرده و مایه عزت و افتخار و نشان دهنده پیروزی حق بر باطل است.

وی گفت: مسلمان و غیر مسلمان امروز پیرو امام حسین(ع) هستند و این راهپیمایی بزرگ نیز هیچگاه در تاریخ بشریت سابقه نداشته است و این موضوع به ما امید می‌دهد تا به مقاومت خود در برابر استکبار ادامه دهیم.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: امنیت ایران اسلامی در تمام جهان زبانزد است و ایران حرف اول را در منطقه می‌زند و امنیت بسیاری از کشورهای اسلامی به برکت ایران تامین می‌شود.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: بحث هرج و مرج اقتصادی و فساد اقتصادی سال گذشته جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کرد و برخی‌ها با ایجاد مشکلات اقتصادی به دنبال ناامید کردن مردم بودند.

وی ادامه داد: امروز تحریم‌های دشمن بی اثر شده و خودشان هم اعتراف دارند که تحریم‌های آمریکا علیه ایران هیچ اثری ندارد و به کوری چشم دشمنان و با لطف الهی اقتصاد کشور رو به بهبودی است.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: تقابل انقلاب اسلامی با استکبار جهانی ریشه در تاریخ دارد و در صحرای کربلا این روند به اوج خود رسید و تا روز قیامت نیز ادامه دارد.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: هر جا از انقلاب که مردم و خواص در حمایت از حق کوتاهی کردند حق مظلوم واقع شده است بنابراین خواص و مردم نقش سرنوشت سازی در غلبه حق بر باطل دارند.

وی با بیان اینکه بصیریت مهم‌ترین عنصری است که مردم می‌توانند در صحنه‌های مختلف درست تصمیم‌گیری کنند، افزود: بصریت مهم‌ترین نیاز جامعه اسلامی در گام دوم انقلاب است و با کمک بصیرت می‌توان نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مسائل سیاسی و اقتصادی در کشور ابزاری هستند تا دشمن بتواند فرهنگ ما را از جامعه حذف کند و امروز نیز با جنگ فرهنگی روبرو هستیم و دشمنان با دین و فرهنگ ما مشکل دارند.

حجت الاسلام مختاری بیان کرد: متاسفانه برخی از مسؤولان در کشور خواب هستند و راه حل مشکلات را در مذاکره و لبخند با دشمنان می‌بینند اما تضاد ما با دشمن تضاد تاکتیکی نیست و ما هزینه برجام را پرداخت کردیم و سراسر خسارت به کشور وارد شد./9314/پ202/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات