۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۲۳۵۰۷
امام جمعه بجنورد:

۱۸۱۹ میلیارد تومان اعتبار حاصل سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی بود

۱۸۱۹ میلیارد تومان اعتبار حاصل سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی بود
امام جمعه بجنورد گفت: حضور مقام معظم رهبری در خراسان شمالی برکات بسیاری داشته و طی این حضور بالغ بر یک هزار و ۸۱۹ میلیارد تومان اعتبارات در خراسان شمالی انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: صفت خودبرتر بینی در اسلام مورد مذمت واقع شده و دوری آن با توجه به دیگران سفارش شده است.

وی گفت: علم و دانش در جوامع بشری از اهمیت بسیاری برخوردار است و در روایات و احادیث نیز آمده علمی را باید به دنبال آن رفت که دردی را دوا کند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه 19 مهرماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان است، افزود: 19 مهرماه سال 91 یوم الله خراسان شمالی بود و در آن روز رهبر معظم انقلاب به این استان سفر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: استقبال بی نظیر مردم در این سفر نیز نشان دهنده غیرت و پایداری مردم استان است و رهبر معظم انقلاب نیز لذت خود را از این حضور مردم توصیف کردند.

وی با بیان اینکه مردم خراسان شمالی در اوج تحریم‌‌ها و تشدید آن توسط آمریکا علیه ایران استقبال بی نظیری از رهبری داشتند، ادامه داد: دشمنان با فشار اقتصادی قصد از پا در آوردن انقلاب اسلامی را دارند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: حضور مقام معظم رهبری در خراسان شمالی برکات بسیاری داشته و طی این حضور بالغ بر یک هزار و 819 میلیارد تومان اعتبارات و یک هزار و 635 پروژه در خراسان شمالی انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه از آن سفر تاکنون پیشرفت و توسعه خوبی در استان رقم خورده است، اظهار کرد: سربلندی و عزتمندی نظام اسلامی با رهبری ولی فقیه از جمله برکات معنوی این سفر بود./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات